Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Darkmatter
    130 km/u kan maar 130km bereik echt niet, zelfs niet bergaf met met wind in de rug. ;) Dat zou neerkomen op 7 km/kWh en dat lukt zelfs...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp SC430.
    Haha nee driften kun je er inderdaad niet mee, blokkeert dat VSC/TRC, mede om het hybridesysteem te beschermen, maar volgens mij is dat...
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp SC430.
    Zal met zo'n slee best een uitdaging worden denk ik :LOL: Maar met die grip&slip training ga je niet (opzettelijk) driften, het is...
  • Henny
    Henny waardeerde BertIS250C's bericht in het onderwerp SC430 met Leuk Leuk.
    Goedemorgen Lexus liefhebbers Nadat ik de IS250 Cabrio vorig jaar heb ingeruild op mijn huidige RX uit 2017 begon het toch weer te...
  • Higgie
    130km puur elektrisch lijkt mij onmogelijk.
  • sanookh
    130km puur elektrisch lijkt mij onmogelijk.
  • BertIS250C
    BertIS250C waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp SC430 met Leuk Leuk.
    Gefeliciteerd met deze mooie SC! Ik heb al jaren een MX-5, best wel het andere uiterste bij een dakloze auto. Op heel veel vlakken...
  • quattrootje
    Geloof ik gelijk (want RWD) maar daar ben ik toch heel wat zuiniger op. En volgens mij (ergens gelezen) dat je er niet echt mee kan...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp SC430.
    De IS kun je ook lekker mee gooien en smijten. Sportstand en de pook in de S stand en genieten maar. 😎
  • Rob-
    Rob- waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Nieuwe UX rijder oude IS 250 rijder met Leuk Leuk.
    Fotosjoppen is zóooo 1912 😄 Ik gooi een foto van de auto en de gewenste velgen in ChatGPT en er rolt een mooie foto uit. Echt amazing...
  • Johno
    35 km lijkt me wat laag, Zo te lezen halen de meeste forumleden toch de opgegeven 70km. Ik ben zelf ook erg benieuwd, zelf zie ik...
  • Rob-
    Rob- reageerde op het onderwerp Lexus UX250h verlagingsveren.
    Ben benieuwd of je je UX nog verlaagd heb. Zo ja heb je wat foto's Ga vandaag ook een Ux ophalen, een van de zaken die ik ook wil doen...
  • quattrootje
    Ik denk (maar geen ervaring) dat een MX-5 meer een gooi en smijt autootje is c.q. kan zijn en de SC meer een comfortabele cruiser. Voor...
  • Higgie
    Ik snap er niets van, op dit moment een Leen NX 450h+ gekregen. (m'n Aygo heeft onderhoud) De accu was zo'n beetje vol bij vertrek, en...
  • robtp09
    Bij mijn vorige auto, een Honda Insight vond ik de snelheid wat makkelijker afleesbaar. Daarom maar een HUD geinstalleerd in de CT200H...