Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Hallo allemaal!.
    Lexus Groningen is ook een prima bedrijf, wat mij betreft. ADG heten ze btw.
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Draagarmen vervangen.
    2 draagarmen voor 2k? :blush: Ja, je zal weten dat je Lexus rijdt :cool: Ik zou er gewoon nieuwe (OEM) rubbers in laten persen. Met...
  • Ik heb ook een Lexus
    Ik heb ook een Lexus reageerde op het onderwerp Hallo allemaal!.
    Louwman in Arnhem is technisch een goede club. Organisatorisch tikkie niet soms. Er staat altijd netjes een leenauto klaar, maar als je...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Draagarmen vervangen met Leuk Leuk.
    Alstublieft: https://forum.lexusforum.nl/threads/wat-heb-jij-vandaag-gedaan-aan-jouw-lexus.124692/post-191447 Maar.... De facelift...
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Hallo allemaal!.
    Welkom hier! Verstandige keuze heb je gemaakt (y) Ik laat het onderhoud doen bij een Toyota dealer (van Gent in Ede, kwam er met mijn...
  • quattrootje
    Een afspraak maken voor onderhoud was tot nu toe lastig, ivm dat het vaak volgeboekt is. Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, zit ik...
  • Lexus4me
    Een afspraak maken voor onderhoud was tot nu toe lastig, ivm dat het vaak volgeboekt is. Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, zit ik...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp Hallo allemaal!.
    Van harte welkom hier! Heb je foto’s van je GS? En goed dat je ook gelijk je favoriete drankje met ons deelt door middel van je...
  • R
    Hoi, Lexus levert zoals bekend 10 jaar of 200k kms Relax garantie indien aan de betreffende voorwaarden wordt voldaan. Vraag: als 1 van...
  • Henny
    Henny reageerde op het onderwerp Draagarmen vervangen.
    Dat zijn serieuze prijzen šŸ˜‰
  • Henny
    Henny waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Draagarmen vervangen met Leuk Leuk.
    Alstublieft: https://forum.lexusforum.nl/threads/wat-heb-jij-vandaag-gedaan-aan-jouw-lexus.124692/post-191447 Maar.... De facelift...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde knakworstsap's bericht in het onderwerp Hallo allemaal! met Leuk Leuk.
    Dag iedereen! Even fatsoenlijk om me voor te stellen, voordat ik (hopelijk) hier allerlei nuttige informatie ga lezen en veel ga leren...
  • K
    knakworstsap heeft het onderwerp Hallo allemaal! geplaatst in Even voorstellen.
    Dag iedereen! Even fatsoenlijk om me voor te stellen, voordat ik (hopelijk) hier allerlei nuttige informatie ga lezen en veel ga leren...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Draagarmen vervangen met Leuk Leuk.
    Als dit een origineel Nederlandse LS is zou ik nog wachten. Het klimaat hier en de wegen zijn heel mild voor de ophang delen. Preventief...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Draagarmen vervangen met Leuk Leuk.