Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• quattrootje
    quattrootje waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp Lexus in Japan met Leuk Leuk.
    Leuk dat je de moeite neemt om het met ons te delen. Ziet er gaaf uit! Hoe bevalt het verder daar? @quattrootje ze zijn dichter bij huis...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
    Ja …… maar hij loeit zo 🙄 🤔 daar hebben ze bij een conventionele automaat nooit over geklaagd, wanneer ie op de snelweg bij flink...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Kusje van VW Crafter.
    Vandaag gebeld door de verzekering (Univé) en de tegenpartij heeft de aansprakelijkheid erkend. Echt een heel dik pak van mijn hart...
    • schade herstel.png
  • G
    Goldwing waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
    Ik heb bijna 1 maand kunnen genieten -met een grote G- van de E-CVT. Wat een geweldige ervaring. Het toerental constant houden en wel...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp nx 300h.
    Ik heb bijna 1 maand kunnen genieten -met een grote G- van de E-CVT. Wat een geweldige ervaring. Het toerental constant houden en wel...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp collega gespot.
    vanmorgen ingehaald (!!) door een ws IS-300. Goeiemorgen collega!! Gisterenmiddag op de terugweg naar huis (Enschede) ook op de A35...
    • IMG_6138.JPG
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde ConwayT91's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanmorgen in Apeldoorn een prachtige paarse GS gezien, even geseind naar elkaar en handjes opgestoken (y) had gele mistlampen voorin
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Zorg jij er dan eens even voor dat ze het forum leren kennen. Wel pas na September, 😳😳😳 !!! want anders gaat die SC er met de...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp nx 300h.
    Ja …… maar hij loeit zo 🙄 🤔 daar hebben ze bij een conventionele automaat nooit over geklaagd, wanneer ie op de snelweg bij flink...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde ConwayT91's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanmorgen in Apeldoorn een prachtige paarse GS gezien, even geseind naar elkaar en handjes opgestoken (y) had gele mistlampen voorin
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp nx 300h.
    Ik erger mij altijd aan die “reviews” waar geklaagd wordt over een CVT. Ik heb sterk de indruk dat ze niet eens de tijd nemen om te...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp CarPlay via CarOptions.
    Nog iets gemerkt m.b.t. geluidskwaliteit? Ik zie dat je Mark Levinson hebt. Eventuele achteruitgang hoor je dan wat sneller denk ik.
  • ConwayT91
    ConwayT91 reageerde op het onderwerp collega gespot.
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp CarPlay via CarOptions met Leuk Leuk.
    Na lang twijfelen heb ik het toch gedaan: mezelf een mooi cadeau gegeven. Een upgrade voor mijn Lexus CT met Apple CarPlay! Ik heb dit...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Richie's bericht in het onderwerp Lexus in Japan met Leuk Leuk.
    Helaas geen reacties gekregen maar uiteraard zelf op speurtocht gegaan en wellicht interessant voor anderen: Restaurant Lexus Meets...