Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Tankinhoud en waarschuwingslampje.
    Tja, dat kan ook achter de campers en caravans zijn op de rechter baan... (heb je nog voordeel van de slipstream ook!) Afgelopen maand...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Parkeersensor.
    Ik heb bij de IS300h eens een sensor in de voorbumper moeten vervangen, kon er nét bij boven-achterlangs. Nadien waren mijn onderarmen...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Tankinhoud en waarschuwingslampje met Leuk Leuk.
    Haha, nee, wij rijden gewoon met het verkeer mee, ook in de bergen.
  • Dietrich
    Dietrich reageerde op het onderwerp Parkeersensor.
    Volgende week vrijdag staat de auto bij de dealer, ik ga proberen om even mee te kijken. Volgens mijn inschatting trekken ze de sensor...
  • Dietrich
    Dietrich reageerde op het onderwerp Tankinhoud en waarschuwingslampje.
    Haha, nee, wij rijden gewoon met het verkeer mee, ook in de bergen.
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde dileepcm's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
    I too drive NX300H for last 2+ years and this is my first eCVT. No issues at all and I really enjoy the smoothness. It will be a problem...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde dileepcm's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
    I too drive NX300H for last 2+ years and this is my first eCVT. No issues at all and I really enjoy the smoothness. It will be a problem...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
    Ik heb bijna 1 maand kunnen genieten -met een grote G- van de E-CVT. Wat een geweldige ervaring. Het toerental constant houden en wel...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
    Welkom hier met je mooie en fijne NX! Er zullen altijd mensen zijn die de e-cvt niks vinden. Dat zijn dan ook nog eens vooral...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp Kusje van VW Crafter met Leuk Leuk.
    Vandaag gebeld door de verzekering (Univé) en de tegenpartij heeft de aansprakelijkheid erkend. Echt een heel dik pak van mijn hart...
  • Yoyoman
    No problem, gewoon erop zetten. Desnoods rijd je een testrit om er vertrouwen in te krijgen.
  • Paniekje
    No problem, gewoon erop zetten. Desnoods rijd je een testrit om er vertrouwen in te krijgen.
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde dileepcm's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
  • G
    Goldwing waardeerde dileepcm's bericht in het onderwerp nx 300h met Leuk Leuk.
  • dileepcm
    dileepcm reageerde op het onderwerp nx 300h.