Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Mark#B
    Mark#B waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Welkom op het forum. Succes met de zoektocht naar een waardig vervanger van de Mercedes. Ik ben benieuwd welke het gaat worden. Vooral...
  • Mark#B
    Mark#B reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Niet perse. Meer omdat ik dit altijd al de mooiste modellen heb gevonden. Ja ik ben een echte sedan man haha. En ja de eindeloze...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Welkom op het forum. Succes met de zoektocht naar een waardig vervanger van de Mercedes. Ik ben benieuwd welke het gaat worden. Vooral...
  • Johno
    Johno waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Hallo ik ben nieuw op dit forum. Na ruim 19 jaar Mercedes te hebben gereden ben ik toe aan iets anders. Heb eigenlijk altijd al wel...
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Welkom hier. Ik kom van hetzelfde 'nest'. Ook zo'n 20 jaar voornamelijk Mercedes gereden. ML, C, E, G. Zowel diesels als amg's. Als je...
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Welkom hier. Ik kom van hetzelfde 'nest'. Ook zo'n 20 jaar voornamelijk Mercedes gereden. ML, C, E, G. Zowel diesels als amg's. Als je...
  • Mark#B
    Mark#B heeft het onderwerp Nieuw hier. geplaatst in Even voorstellen.
    Hallo ik ben nieuw op dit forum. Na ruim 19 jaar Mercedes te hebben gereden ben ik toe aan iets anders. Heb eigenlijk altijd al wel...
  • 2Day
    2Day reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Mooi plaatje zo.
  • 2Day
    2Day waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Leuk Leuk.
    Nog een paar plaatjes geschoten terwijl de RX en de IS gezellig naast elkaar staan. Aangevuld met een Brit in bijna dezelfde kleur.
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Nog een paar plaatjes geschoten terwijl de RX en de IS gezellig naast elkaar staan. Aangevuld met een Brit in bijna dezelfde kleur.
    • 1000009453.jpg
    • 1000009454.jpg
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Nieuwe Lexus IS300 Sportcross eigenaar.
    Prachtig! Het mooie van een SportCross is dat het ook echt wel sporty rijdt, zeker de 300, ondanks dat het een stationwagon is. Hopelijk...
  • dileepcm
    Dag iedereen, Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een Lexus IS300 Sportcross 2001. Ik ben bezig met het importeren van deze...
  • Dietrich
    Dietrich reageerde op het onderwerp Nieuwe Lexus IS300 Sportcross eigenaar.
    Wij hebben een zwarte sportcross gehad, maar dan een IS200, zo'n IS300 is wel een begeerlijk ding. Mooie bak, veel plezier ermee.
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde HJdB's bericht in het onderwerp Nieuwe Lexus IS300 Sportcross eigenaar met Leuk Leuk.
    Ja leuk zo'n sportcross. Mijn menig is ook dat ze meer stations hadden mogen maken.
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Ja, die aso bakken van 518 cm die twee parkeerplaatsen nodig hebben, zouden ze moeten verbieden! :ROFLMAO: