Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    En naast een LS of GS is het wellicht interessant om ook eens naar een ES te kijken?
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Welkom bij de club. Bedenk wel dat het aanschaffen van een al geruime tijd uit productie zijnd model zijn bijzonderheden kent. Ten...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Niet perse. Meer omdat ik dit altijd al de mooiste modellen heb gevonden. Ja ik ben een echte sedan man haha. En ja de eindeloze...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Hallo ik ben nieuw op dit forum. Na ruim 19 jaar Mercedes te hebben gereden ben ik toe aan iets anders. Heb eigenlijk altijd al wel...
  • 350c-mo
    350c-mo waardeerde mark75's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Leuk Leuk.
    ze zijn er in 2010 opgekomen bij de vorige eigenaar. zijn dus gen2 maar als ik op de site van lexus kijk zijn deze velgens voor veel...
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    Thanks voor de verwijzing naar de fotos in Brummen. Dat maakt goed duidelijk wat je er onder hebt liggen. In de beschrijving bij de link...
  • Darkmatter
    Kun je over twee weken ongeveer voor me uit rijden op de Autobahn? Scheelt mij weer poetsen (ook met het oog op de mooiste...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Retourtje Bayern met NX 450h+.
    De afgelopen jaren vind ik de dekking juist sterk verbeterd, alleen in de echt afgelegen gebieden was het soms minder. Maar zelfs dan...
  • Darkmatter
    Ik zou het nog doen ook maar ik word vanaf maandag soort van weer op kantoor verwacht.Ik heb geen hekel aan mijn baan maar de airco is...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Vergeten.
    Welkom. De RX en zeker in president uitvoering is wel erg fraai.
  • Johno
    Johno waardeerde Arie van den Broek's bericht in het onderwerp Vergeten met Leuk Leuk.
    Daarnet (terecht) terecht gewezen, ik had me nog niet voorgesteld hier, dus bij deze. Ik ben Arie van den Broek uit St.Willebrord en ben...
  • mark75
    mark75 reageerde op het onderwerp Anders dan anders.
    ze zijn er in 2010 opgekomen bij de vorige eigenaar. zijn dus gen2 maar als ik op de site van lexus kijk zijn deze velgens voor veel...
  • quattrootje
    Vandaag heb ik na een retourtje Bayern mijn auto weer helemaal schoongemaakt. De halve insectenpopulatie van Duitsland had blijkbaar...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde ZonderZout's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Haha Haha.
    Haha, jazeker, dat is de kleur! De Range Rover is ook erg mooi, maar dan moet ik er drie hebben; eentje voor onderdelen, eentje die in...
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Welkom bij de club. Bedenk wel dat het aanschaffen van een al geruime tijd uit productie zijnd model zijn bijzonderheden kent. Ten...