Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Mark#B
    Mark#B reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Zijn mooie wagens Coupés zijn zeker mijn ding. Heb in het verleden een hele nette mercedes clk gehad. Maar aangezien ik inmiddels een...
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Welkom! Als je een sedan mooi vind, valt een coupé dan ook in de smaak? Ken je de SC? Of je nu de 1e generatie of 2e generatie hebt...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Sleutelen? Haha ja evt andere velgen en kleine cosmetische dingetjes. Het zal meer touren en poetsen worden bij mij
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    https://www.autoscout24.nl/aanbod/lexus-ls-430-benzine-cb7af9b1-9155-4514-8f39-4ad534b5a02d?sort=standard&desc=0&lastSeenGuidPresent=fals...
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    https://autoline.nl/-/verkoop/sedan/Lexus/LS-430--25032516111952167600 nog eentje met 4 ton erop (is niet erg heeft de mijne ook bijna...
  • Mark#B
    Haha ja het aanbod is magertjes.
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    https://www.autoscout24.de/angebote/lexus-ls-430-ls-430-president-line-benzin-silber-2f3b7ef8-a212-4d21-b444-a0ec2d5cdec6?sort=standard&d...
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Welkom! Veel succes en plezier met de zoektocht!
  • Mark#B
    Sleutelen? Haha ja evt andere velgen en kleine cosmetische dingetjes. Het zal meer touren en poetsen worden bij mij
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Welkom hier. Ik hoop dat je met "puur voor de hobby" niet een auto bedoeld om aan de kunnen sleutelen, want zeker de modellen die je...
  • Lexus_Dennis
    Kun je over twee weken ongeveer voor me uit rijden op de Autobahn? Scheelt mij weer poetsen (ook met het oog op de mooiste...
  • Lexus_Dennis
    Vandaag heb ik na een retourtje Bayern mijn auto weer helemaal schoongemaakt. De halve insectenpopulatie van Duitsland had blijkbaar...
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    En naast een LS of GS is het wellicht interessant om ook eens naar een ES te kijken?
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Geweldig Geweldig.
    Nog een paar plaatjes geschoten terwijl de RX en de IS gezellig naast elkaar staan. Aangevuld met een Brit in bijna dezelfde kleur.
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp Nieuw hier..
    Welkom! Veel succes en plezier met de zoektocht!