Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Mark#B
    Mark#B waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Nieuw hier. met Leuk Leuk.
    Herkenbaar, hier was een kleine die inmiddels groter is dan moeders. Is dit de eerste kleine versie? Zit er in de toekomst planning voor...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Meestal niet veel Lexussen in Thailand, buiten Bangkok al helemaal niet. Ik rij daar zelf in een Ford Ranger.
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Een dag goed gevuld met Lexus. Ritje in de regio Doetinchem - Arnhem. Begon met een LS400 met overduidelijk erg veel liefde van de...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Paul Mulsehap's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hoi hier Paul heeft ongeveer 4 jaar een Lexus is200 gehad. daarna ivm covid niet meer de dagelijkse kilometers gemaakt ivm thuiswerken...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom hier! Goed om te lezen dat de operatie blijkbaar goed is verlopen. Dat betekent extra genieten! Veel veilige en plezierige...
  • H
    HJdB reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Leuke auto. Geniet ervan.
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom Paul. Groot gelijk heb je, geniet zolang het kan
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Paul Mulsehap's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hoi hier Paul heeft ongeveer 4 jaar een Lexus is200 gehad. daarna ivm covid niet meer de dagelijkse kilometers gemaakt ivm thuiswerken...
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Onthaasten in een Lexus gaat idd zeer goed. Maar welkom Paul! Mooie upgrade van een wat oudere IS naar een moderne(re) UX. Zijn toch...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde sanijon's bericht in het onderwerp Clima regelpaneel met Leuk Leuk.
    Ben er eindelijk achter, inderdaad de servomotor in het dashboard wat niet meer goed werkte. Even vervangen en alles werkt weer super.
  • Speedy J
    Speedy J reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Veilige en rustige kilometers inderdaad. Een Lexus rijden is rustgevend dus ik geef je groot gelijk (y)
  • P
    Paul Mulsehap heeft het onderwerp Even voorstellen geplaatst in Even voorstellen.
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Meestal niet veel Lexussen in Thailand, buiten Bangkok al helemaal niet. Ik rij daar zelf in een Ford Ranger.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde sanijon's bericht in het onderwerp Clima regelpaneel met Leuk Leuk.
    Ben er eindelijk achter, inderdaad de servomotor in het dashboard wat niet meer goed werkte. Even vervangen en alles werkt weer super.
  • sanijon
    sanijon reageerde op het onderwerp Clima regelpaneel.