Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Jor.094
    Jor.094 waardeerde Petervs's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Goedenavond allen, Ik ben sinds vorige week een trotse eigenaar van een Gs300 van 2008. Het is mijn eerste Lexus en vanaf dag 1 vindt...
  • Jor.094
    Jor.094 reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Gefeliciteerd met de mooie wagen, veel plezier en veilige kilometers gewenst!
  • Paniekje
    Naar aanleiding van de periodieke check die ik hier had uitgevoerd de opvolging: Vandaag de koelvloeistof van de inverter koeling en...
  • Petervs
    Petervs heeft het onderwerp Voorstellen geplaatst in Even voorstellen.
    Goedenavond allen, Ik ben sinds vorige week een trotse eigenaar van een Gs300 van 2008. Het is mijn eerste Lexus en vanaf dag 1 vindt...
  • Jor.094
    Jor.094 heeft het onderwerp Verlichting | ontgrendelen auto geplaatst in UX.
    Hallo allemaal, Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Lexus UX F-Sport. Daarvoor reed ik jaren in een MINI Clubman, en wat ik...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus met Geweldig Geweldig.
    Naar aanleiding van de periodieke check die ik hier had uitgevoerd de opvolging: Vandaag de koelvloeistof van de inverter koeling en...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Een dag goed gevuld met Lexus. Ritje in de regio Doetinchem - Arnhem. Begon met een LS400 met overduidelijk erg veel liefde van de...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom op het forum. Veel mooie, comfortabele kilometers gewenst. Heb je ook foto's van de UX?
  • Johno
    Johno waardeerde Paul Mulsehap's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hoi hier Paul heeft ongeveer 4 jaar een Lexus is200 gehad. daarna ivm covid niet meer de dagelijkse kilometers gemaakt ivm thuiswerken...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde ZonderZout's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Leuk Leuk.
    Haha, jazeker, dat is de kleur! De Range Rover is ook erg mooi, maar dan moet ik er drie hebben; eentje voor onderdelen, eentje die in...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Dashcam FITCAMX.
    Mijn advies is om de beelden op YouTube te bekijken, en dan vooral de beelden in het donker. Overdag doet zelfs een budgetcamera van de...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver reageerde op het onderwerp Dashcam FITCAMX.
    Ik heb onlangs de BlackVue DR900X-2CH Premium 4K UHD die ik tevoren in mijn NX300h had in het nieuwe voertuig (NX450h+ ) laten...
  • N
    nigelm heeft het onderwerp Dashcam FITCAMX geplaatst in Lexus Algemeen.
    Voor onze nieuwe Lexus NX o verweeg ik om een dashcam van FITCAMX te, laten, monteren. Op de afbeeldingen van de fabrikant is te zien...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Brit in Bergschenhoek met Haha Haha.
    Hij probeerd 't netjes vertaald naar het Nederlands en dan moet je niet in Engels gaan lullen want dan denkt hij hé die Dutch folks...
  • NX F-Sport Driver
    Ik ben net terug van 3 weken in Bayern. Dit was mijn eerste echt lange rit met de NX 450h+ en het blijkt ook op de langere afstanden een...