Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Een errruggg glimmende RX gisteren (Zondag) in Borkel en Schaft. Iemand van hier ?
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Petervs's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Goedenavond allen, Ik ben sinds vorige week een trotse eigenaar van een Gs300 van 2008. Het is mijn eerste Lexus en vanaf dag 1 vindt...
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Soms lijkt het ook wel alsof je meer Lexus tegenkomt wanneer je incognito rijdt. En wil je dan je hand opsteken naar een collega, vraag...
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde Primi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Ik had een goede spotweek. Alleen heb ik de grootste moeite om in een flits een RX en een NX uit elkaar te houden 🫣 Vrijdag een mooie...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Welkom op ons onvolprezen forum Peter. Veel veilige, probleemloze en bovenal plezierige kilometers toegewenst. enne, we zijn hier...
  • Primi
    Primi waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Soms lijkt het ook wel alsof je meer Lexus tegenkomt wanneer je incognito rijdt. En wil je dan je hand opsteken naar een collega, vraag...
  • R
    Ik zou me niet laten leiden door Amerikaanse ervaringen. Olieverbruik is in Europa bij mijn weten geen thema - mogelijk omdat de...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
  • robtp09
    Naar aanleiding van de periodieke check die ik hier had uitgevoerd de opvolging: Vandaag de koelvloeistof van de inverter koeling en...
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp collega gespot.
  • 350c-mo
    350c-mo waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus met Geweldig Geweldig.
    Naar aanleiding van de periodieke check die ik hier had uitgevoerd de opvolging: Vandaag de koelvloeistof van de inverter koeling en...
  • Mwi
    Mwi waardeerde Petervs's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Goedenavond allen, Ik ben sinds vorige week een trotse eigenaar van een Gs300 van 2008. Het is mijn eerste Lexus en vanaf dag 1 vindt...
  • quattrootje
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ik had een goede spotweek. Alleen heb ik de grootste moeite om in een flits een RX en een NX uit elkaar te houden 🫣 Vrijdag een mooie...
  • Jor.094
    Bij mijn vorige NX 300h moest je voor het uitstappen gewoon de verlichtingshendel even naar achter trekken, dat zorgde ervoor dat de...