Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Dashcam met Haha Haha.
    Ze is dan tenminste stil 😂
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Ha ha ha, dat kan ook nog ja. Maar daar zou ik flauw van worden. Dergelijke ellenlange video’s worden door niemand bekeken. Video’s van...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Mijn vrouw zit bijna de hele rit video's te maken tijdens de vakanties. :D
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Ik hoop dat het ding nog binnen is voor onze vakantie, maar ik heb dus een dashcam besteld. Een FitcamX. Een netjes geïntegreerde...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    Ik hoop dit S-Tier audio project een keer (bij een meeting of zo) te mogen beluisteren en zeker ook aanschouwen.
  • AvensisGT4
    AvensisGT4 reageerde op het onderwerp LS430 Black Cherry.
    nieuwe pcv klep, rubber en slang gemonteerd
    • 1000027405.jpg
  • Dietrich
    Dietrich waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
  • Dietrich
    Dietrich waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Dashcam met Haha Haha.
    Toevallig in dit filmpje, ik moest lang zoeken voordat ik er zo 1 had ;)
  • M
    Makke50 reageerde op het onderwerp Clima regelpaneel.
    Misschien is er een verschil tussen het model van 2014 en 2017.
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Toevallig in dit filmpje, ik moest lang zoeken voordat ik er zo 1 had ;)
  • L
    Lexus waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Van een Prius naar een IS300h met Leuk Leuk.
    Heerlijk op vakantie in Duitsland. Da's met de IS toch wel een stuk relaxter dan met de Prius: veel meer rust in de auto en veel meer...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Ik hoop dat het ding nog binnen is voor onze vakantie, maar ik heb dus een dashcam besteld. Een FitcamX. Een netjes geïntegreerde...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Dashcam.
  • Lexy
    Lexy waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.