Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• PimF
    PimF reageerde op het onderwerp klok 12/24 uur.
    Aanpassen is niet mogelijk. Wel zomer/wintertijd. Tijd wordt geregeld middels de GPS.
  • sanookh
    sanookh heeft het onderwerp Wel of niet zwaaien geplaatst in The Lounge.
    In het topic "Collega gespot" komt regelmatig voorbij of er wel of niet gezwaaid wordt naar een 'collega'. Ik weet niet of het mogelijk...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus.
    Is daar een passende plaats voor in je achterbak of komt die los achterin te liggen?
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Door die 'OEM' integratie van de FitcamX ook wel een beetje geinteresseerd geraakt, maar zijn de beelden nu echt zo belabberd of valt...
  • Richie
    Richie waardeerde JessePet97's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Beste Lexus fanaten, Sinds een week ben ik trotse eigenaar geworden van een (voor mij) nieuwe, parelmoer witte IS250 uit 2010 met bruin...
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Actieradius/range rx400 met Leuk Leuk.
    Laat je RX niet zien in een boordcomputer hoeveel km je ongeveer nog kunt rijden voordat de tank leeg is? Zelf gebruik ik dat overigens...
  • Speedy J
    Speedy J reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Wij waren zaterdag even naar Deventer en terug naar Groningen gereden. Een verbazend mooie oogst; 2 keer een CT, 2 keer een GS Gen3 en...
  • Speedy J
    Dat is ook mijn ervaring. En een mooi filmpje inderdaad, heb hem al eerder een paar keer bekeken.
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde ConwayT91's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Dat was ik! Onderweg naar Weert voor Bospop
  • Bassj
    Bassj reageerde op het onderwerp Clima regelpaneel.
    Ik ga vandaag mijn Lexus weer ophalen.....na een maand... Airco werkte toch niet goed en was na 1,5 maand weer leeg. Er bleek toch een...
    • IMG-20250625-WA0023.jpg
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde ConwayT91's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
    Dat was ik! Onderweg naar Weert voor Bospop
  • levensnevel
    Leuk dat filmpje. Ik kan me wel vinden in zijn ervaringen. Een aantal jaren rijden in een GS gen 4 met ML heeft me tot ongeveer dezelfde...
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp klok 12/24 uur.
    Ik heb ook een gen3. Ook gekeken of t kan maar niets gevonden. Wel ergens op een Amerikaans forum dat t niet kan en een kwaaltje is van...
  • R
    Leuk dat filmpje. Ik kan me wel vinden in zijn ervaringen. Een aantal jaren rijden in een GS gen 4 met ML heeft me tot ongeveer dezelfde...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus.
    ‘Elk nadeel heb z’n voordeel’ één van de tegeltjeswijsheden van #14 doet weer eens opgeld. Zoals eerder gemeld was een bezoek aan de...