Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• ZonderZout
    ZonderZout reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Mooi interieur kleurtje zo! Lampen van buitenkant dof komt omdat de UV beschermlaag eraf is, dat verslijt na zoveel jaar. Je kunt dit...
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus met Leuk Leuk.
    Is daar een passende plaats voor in je achterbak of komt die los achterin te liggen?
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde Darkmatter's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus met Leuk Leuk.
    En een goede wielmoersleutel, een momentsleutel, en de sleutel van eventuele slotbouten. Ik gebruik zelf een uitschuifbare...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    En nogmaals de ex IS 300 van @mvraamsdonkIS300 gespot hier in mijn dorp. Even achteruit gereden om een foto te nemen als bewijs. Lang...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus.
    Stand van zaken nu Uitschuifbare wielmoersleutel ✅ Momentsleutel ❌ Slotbouten ❌ Slotbouten staan op de 2Do lijst net zoals installatie...
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Dat blijft toch een magnifiek kontje he?
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde Willem_b's bericht in het onderwerp Even voorstellen. met Leuk Leuk.
    Mijn naam is Willem, Ik rijdt sinds 2015 een Lexus CT uit 2012. Inmiddels 182000 op de teller. Tot nu toe een probleemloze auto...
  • Primi
    Primi waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Als ik 'm binnen heb ga ik jullie natuurlijk even bijpraten over het inbouw proces en er foto's van tonen. Mocht het compleet rotzooi...
  • er!k
    er!k waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Leuk Leuk.
    We kunnen een peiling/poll maken in dit topic, maar welke opties willen we hierin? Zelf zwaaien: Nooit Zelf zwaaien: Bij eenzelfde auto...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp lexus nx450+.
    Ik ben inmiddels met mijn NX 450h+ op vakantie geweest naar zuid-Duitsland (omgeving Passau). Ik heb mijn auto niet opgeladen want de...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp Ikigai - Life & Times with Lexus.
    En een goede wielmoersleutel, een momentsleutel, en de sleutel van eventuele slotbouten. Ik gebruik zelf een uitschuifbare...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp klok 12/24 uur met Leuk Leuk.
    Ik ken niet anders, al in Amerika toen ik nog in MR2's reed in de jaren 80 en 90, en nu nog steeds model jaar 2011, 25 jaar later.
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp klok 12/24 uur met Leuk Leuk.
    Mijn 2IS had ook een digitaal klokje. Geen 24hr mogelijkheid of AM/PM.
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde PimF's bericht in het onderwerp klok 12/24 uur met Leuk Leuk.
    Aanpassen is niet mogelijk. Wel zomer/wintertijd. Tijd wordt geregeld middels de GPS.
  • Johno
    Johno waardeerde Willem_b's bericht in het onderwerp Even voorstellen. met Leuk Leuk.
    Inmiddels mijn zwarte ct200h verkocht en een mooie metallic blauwe CT200h van 2019 uit België geïmporteerd. De zwarte had ruim 225000 km...