Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• er!k
    er!k reageerde op het onderwerp Wel of niet zwaaien.
    Op de motor is het inderdaad gebruikelijk om te zwaaien (of even je hand op te steken) naar andere motorrijders, onafhankelijk van het...
  • L
    Lexus waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Geweldig Geweldig.
    Dus ze laat jou zwaaien naar een mooie dame? Right! :unsure: :LOL: Yep! Als ik zeg, oh wat een mooi truitje….weet ze genoeg. Tja, als...
  • L
    Lexus waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Haha Haha.
    Zwaaien doe ik zo snel niet meer. Jaren geleden toen ik nog in een mooie Toyota Carina E reed, zwaaide ik een keer naar iets moois...
  • PimF
    PimF reageerde op het onderwerp klok 12/24 uur.
    Als het goed is, staat het onder 'informatie/telefoon'.
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp klok 12/24 uur.
    Denk dat het in mijn wagen mist😢 als in, zit er niet in
    • image.jpg
    • image.jpg
    • image.jpg
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde HJdB's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Haha Haha.
    Ik mis zwaaien bij een leuke dame achter het stuur...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Leuk Leuk.
    Dus ze laat jou zwaaien naar een mooie dame? Right! :unsure: :LOL: Yep! Als ik zeg, oh wat een mooi truitje….weet ze genoeg. Tja, als...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde HJdB's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Leuk Leuk.
    Ik mis zwaaien bij een leuke dame achter het stuur...
  • Lexus4me
    Bij de betere schoenmaker hebben ze ook diverse kleuren "verf". merk is SAPHIR, juvacuir recolorant. Speciaal voor glad leer, tassen...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Wel of niet zwaaien.
    Ik rijd ook motor (mooi weer rijder, nooit superlange ritten en zelden snelweg) en het zwaaien / groeten naar andere tweewielers is...
  • Lexy
    Lexy waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Leuk Leuk.
    Dus ze laat jou zwaaien naar een mooie dame? Right! :unsure: :LOL: Ikzelf zal niet echt uitbundig gaan zwaaien, meer even (subtiel)...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Wel of niet zwaaien.
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Wel of niet zwaaien.
    Dus ze laat jou zwaaien naar een mooie dame? Right! :unsure: :LOL: Ikzelf zal niet echt uitbundig gaan zwaaien, meer even (subtiel)...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde RoelVB's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Leuk Leuk.
    Poll toegevoegd bovenaan de pagina
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom! En absoluut: mooi wit is niet lelijk :cool: Op mijn witte IS300h vind ik het contrast met de zwarte delen ook heel mooi...