Laatste bijdragen

• Namssam
    Klopt. Ik heb ook al meerdere malen meegemaakt dat ik met Waze onderweg was naar X en dat ie dan ergens halverwege met een voorstel...
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp Positieve ervaringen met de Lexus navigatie.
    Mijn navigatie is denk ik sinds 2012 niet meer geupdate…twijfel of ik dat nog moet. Gebruik ondertussen al jaren Waze, wat die -naast...
  • Namssam
    Voor wat het waard is gebruik ik altijd Waze voor het navigeren. Deze is altijd 100% up to date: File informatie, nog nooit meegemaakt...
  • Mwi
    Mwi waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp klok 12/24 uur met Leuk Leuk.
    Misschien is het: informatie - telefoon. Zal iets met vertaling uit het Japans te maken hebben denk ik. Anyway, geen 24 uuurklok is al...
  • Yoyoman
    Pff Wij werden in de vakantie zo horendol van de navigatie die in onze Lexus zit dat ik Tom-Tom GO voor Android op mijn telefoon heb...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Wel of niet zwaaien.
    Ik heb 27 jaar (de meeste) motorrijders gegroet onderweg, ook op het water is groeten gebruikelijk, in de auto zal ik het niet uit...
  • Lexpeter
    Er zijn meerdere soorten wit en verstandig is dan om even een hoofdsteun eruit te halen en kan je bij de schoenmaker de kleur die er het...
  • Johno
    Johno waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Als ik 'm binnen heb ga ik jullie natuurlijk even bijpraten over het inbouw proces en er foto's van tonen. Mocht het compleet rotzooi...
  • Johno
    Johno waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Mijn vrouw zit bijna de hele rit video's te maken tijdens de vakanties. :D
  • Johno
    Johno waardeerde Dietrich's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Ik hoop dat het ding nog binnen is voor onze vakantie, maar ik heb dus een dashcam besteld. Een FitcamX. Een netjes geïntegreerde...
  • Johno
    Johno waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vandaag een dagje Zürich gedaan (we waren 'in de buurt'). Naast de standaard leuke auto's (Ferrari's, Porsche's, dat soort voitures) ook...
  • JessePet97
    JessePet97 waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Inderdaad, parelmoer wit blijft mooi, zeker wanneer het licht er onder de juiste hoek invalt. Met bruin interieur helemaal een pracht...
  • JessePet97
    JessePet97 waardeerde Lexus_Dennis's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom hier! Parelmoer wit blijft een hele fraaie kleur!
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Rayminidas's bericht in het onderwerp klok 12/24 uur met Leuk Leuk.
    Misschien is het: informatie - telefoon. Zal iets met vertaling uit het Japans te maken hebben denk ik. Anyway, geen 24 uuurklok is al...
  • S
    Bij de betere schoenmaker hebben ze ook diverse kleuren "verf". merk is SAPHIR, juvacuir recolorant. Speciaal voor glad leer, tassen...