Laatste bijdragen

• Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Onze vakanties zijn altijd gevuld met activiteiten. Vooral wandelen. In NL zijn er vele wandelroutes. Je kan apps downloaden zoals bv...
  • Rayminidas
    Rayminidas heeft het onderwerp dakkoffer RX450H gen.3. geplaatst in Lexus Algemeen.
    Vorig jaar een reis voorbereid naar zuid-west Frankrijk. Drie weken en we houden van luxe, dus veel zooi mee en de Skoda Fabia trok...
    • IMG_2228.jpg
  • W
    Wenixy reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Hey :) Even een snelle vraag, want ik heb wat ideeën nodig voor deze zomer. Doen jullie activiteiten in de natuur of met vrienden? Zo...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Heb je een foto van hoe het er nu uitziet op het dashboard?
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Kaartupdates.
    Ik heb vorige week bij de (ex)dealer Peterman gevraagd wat de mogelijkheden en kosten zijn voor mijn RX450h gen.3 npv. 2009. €190 voor...
  • Dietrich
    Dietrich reageerde op het onderwerp Dashcam.
    De SD is meer dan groot genoeg, 256GB t.o.v. de 64 die meegeleverd wordt. Dus die kan dat wel handelen, het is alleen lastig om de...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Zojuist even een video van vanochtend van het SD-kaartje geplukt, GPS doet het niet, daarom klopt de snelheid niet... :eyes: 396MB voor...
  • Higgie
    Higgie waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Ik heb deze 512GB van Sandisk. Een zogenaamde High Endurance uitvoering die bestand zou zijn tegen hoge temperaturen. Het kaartje zelf...
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp Kaartupdates.
    @Adje is het nog gelukt met updaten? we hebben iig dezelfde uitvoering qua auto. Heb jij ook met ML/navigatie? volgens mij kan je hem...
  • Metalfreak
    Ja, DAB+ bereik is heel twijfelachtig. Ik woon in Limburg slechts 5km van de Duitse grens en rond mijn woonplaats heb ik juist vrijwel...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Kaartje hoeft niet snel te zijn, 168MB per minuut doet ieder kaartje met gemak. Enne, het formaat is ook niet zo belangrijk, een...
  • 350c-mo
    Ja, DAB+ is inderdaad ook een mooie bijkomstigheid en met een Android unit met USB heb je dan eigenlijk al niet eens meer FM nodig. Maar...
  • Metalfreak
    Ik had inderdaad hetzelfde probleem. Ik heb toen gewoon een goedkope Android unit van AliExpress gekocht met 4 cores en 64GB opslag...
  • Bassj
    Bassj waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Kromme remschijven...weer! met Leuk Leuk.
    En dat is nu de vraag, waarom zijn ze te heet geworden? Dat is niet normaal.
  • Namssam
    Er zijn meerdere soorten wit en verstandig is dan om even een hoofdsteun eruit te halen en kan je bij de schoenmaker de kleur die er het...