Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• UsedLexus
    UsedLexus reageerde op het onderwerp Maximaal aanhanger gewicht LS600h.
    is ook gewoon geen gezicht een aanhanger achter zo een bolide
  • F
    fransEveraerts heeft het onderwerp Lexus RX450h geplaatst in RX Generatie 4.
    Ondergetekende heeft sinds begin dit jaar een gloednieuwe RX450h, heb helaas al 4 x de hulpdiensten moeten inschakelen omdat ik of niet...
  • Higgie
    Higgie waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp Brandmerk je Lexus! met Leuk Leuk.
    En waarom denk je dat er geen resultaat wordt getoond? We moeten niet (lees 99%) alles geloven wat we zien op social media. Alles draait...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp Lexus Premium Traffic.
    Ik moet zeggen ik heb echt goed contact met ze gehad. Als je ze door hen laat inbouwen krijg je twee jaar garantie. En als het niet...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Lexus Premium Traffic met Leuk Leuk.
    Waardevolle toevoeging, waarvoor dank!
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde Lexy's bericht in het onderwerp Brandmerk je Lexus! met Leuk Leuk.
    Idd. Ik zie filmpjes waarbij ze bezig zijn een logo van bv BMW op een grijze auto te zetten en het resultaat is een Lambo logo op een...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Brandmerk je Lexus!.
    Idd. Ik zie filmpjes waarbij ze bezig zijn een logo van bv BMW op een grijze auto te zetten en het resultaat is een Lambo logo op een...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp CarPlay via CarOptions met Leuk Leuk.
    Even een update. Ik kwam erachter doordat ik mijn telefoon onder de armsteun stopte dat dit zeer waarschijnlijk de oorzaak is. Ik denk...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Lexus Premium Traffic.
    Waardevolle toevoeging, waarvoor dank!
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BlueyCT200's bericht in het onderwerp Lexus Premium Traffic met Leuk Leuk.
    Klopt. Zal waarschijnlijk mijn review zijn geweest. Maar ik ben er al achter waarom. Ik stopte mijn telefoon in de opbergvak van de...
  • Rudolf
    Rudolf waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Brandmerk je Lexus! met Leuk Leuk.
    Grappig, maar wat heb ik nu aan een filmpje waar het resultaat niet wordt getoond :rolleyes:
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp Brandmerk je Lexus!.
    En waarom denk je dat er geen resultaat wordt getoond? We moeten niet (lees 99%) alles geloven wat we zien op social media. Alles draait...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde HJdB's bericht in het onderwerp Parkeerschade Italië met Grrr Grrr.
    Kom je terug van een paar boodschappen... De hufter is uiteraard doorgereden. Ben niet all risk verzekerd. Zo onnodig want er was echt...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp Parkeerschade Italië.
    Zeker zonde! Wat enorm balen zeg. Geen camera’s of andere “getuigen”? Soms kennen landen. Net als Nederland speciale regelingen voor dit...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde HJdB's bericht in het onderwerp Parkeerschade Italië met Wow Wow.
    Kom je terug van een paar boodschappen... De hufter is uiteraard doorgereden. Ben niet all risk verzekerd. Zo onnodig want er was echt...