Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• TTS
    Ik had al een paar keer een melding ‘Battery key low’ op de reservesleutel. Nu deed hij na de vakantie niets meer, dus heb een nieuwe...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Dashcam.
    Ik heb mijn viofo 129 pro nog niet overgezet van de Citroen naar de NX. Was een beetje huiverig de A stijl kap eraf te halen. Vanmorgen...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Universele garage voor onderhoud.
    Het is allemaal exact een uurtje rijden, maar in Breda ken ik twee adresjes die kennis van Lexus hebben (voor UsedLexus...
  • Lexus4me
    Weer terug van de (vervroegde) 90k beurt, alles prima in orde alleen wel de magische leeftijd van 8 jaar bereikt oftewel nu jaarlijks...
  • L
    Lexus reageerde op het onderwerp Universele garage voor onderhoud.
    Verwacht je dat de kosten bij een andere garage lager zijn of is er een andere reden om over te stappen?
  • R
    Rekusasu88 reageerde op het onderwerp Universele garage voor onderhoud.
    Ik woon in Utrecht, maar een uur moeten rijden is geen probleem.
  • S
    snorlax waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    Ik kon niet w88 en heb er ook een besteld.... gewoon voor de heb want ik gebruik m'n boodschappen karretje dagelijks, dus niet echt...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Universele garage voor onderhoud.
    Belangrijkste vraag is: waar woon je? ;-)
  • Richie
    Weer terug van de (vervroegde) 90k beurt, alles prima in orde alleen wel de magische leeftijd van 8 jaar bereikt oftewel nu jaarlijks...
  • R
    Rekusasu88 heeft het onderwerp Universele garage voor onderhoud geplaatst in Lexus Nederland.
    Beste mede Lexus liefhebbers, Voor mijn 10 jaar oude Lexus IS300H ben ik op zoek naar een universele garage die ervaring heeft met...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    Nee, afkoppelen is geen optie. Ik wil graag elke week weten wat de staat van de accu is. Dan hang ik 'm aan de druppellader als het...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    Ik kon niet w88 en heb er ook een besteld.... gewoon voor de heb want ik gebruik m'n boodschappen karretje dagelijks, dus niet echt...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Lege start accu.
  • Higgie
    Higgie waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    Ik wacht niet tot de accu leeg is. Meet zelf tussendoor, op dit moment om de week. Zit dan vaak op 11,8 volt, dus aan de ondergrens...
  • R
    Raine reageerde op het onderwerp CarComplaints.
    Behalve motorolie verversen dan hè, dat doen veel van die gekke Amerikanen elke 3000 Mls want dat vinden ze van levensbelang voor de...