Laatste bijdragen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

• Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    Ik vind het allemaal wel byzonder, lege accu's, druppelladers, IS250 na week al leeg, of er is lekstroom maar ook vaak oude slechte...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde HarSand's bericht in het onderwerp Lege start accu met Leuk Leuk.
    @Raine. Wat je zegt klopt helemaal denk ik Nu heb ik in mijn leven nogal eens met lege accu's te maken gehad. maar nog nooit zo dat ze...
  • H
    HarSand reageerde op het onderwerp Lege start accu.
    @Raine. Wat je zegt klopt helemaal denk ik Nu heb ik in mijn leven nogal eens met lege accu's te maken gehad. maar nog nooit zo dat ze...
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde EmreLS430's bericht in het onderwerp Even voorstellen LS430 met Leuk Leuk.
    De auto heeft nu 192.000 op de teller (nog niet ingereden dus) foto’s van het interieur moet ik nog even maken.
  • Lexy
    Lexy waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Dashcam met Leuk Leuk.
    Achter het rubber zal geen probleem opleveren met de airbag. Maar (er is altijd een maar) afhankelijk van de dikte van de kabel past die...
  • Henny
    Henny waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Wow Wow.
    Leuk bedacht! Bedenk wel dat het voor jou een L is maar voor de ander niet ("een spiegelbeeld L...wat zou dat betekenen? :unsure: "). Je...
  • R
    Raine reageerde op het onderwerp Wel of niet zwaaien.
    Je kan ook proberen te groeten met middelvinger en duim, krijg je vermoedelijk sneller een reactie.. 😇 🤣
  • Speedy J
    Speedy J waardeerde EmreLS430's bericht in het onderwerp Even voorstellen LS430 met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben Emre, afkomstig uit Noord-Holland, en sinds twee maanden eigenaar van een Lexus LS430 President uit 2001...
  • Mwi
    Mwi reageerde op het onderwerp dakkoffer RX450H gen.3..
    Ha ik weet t niet hoor of de rails zo sjiek zijn😁 zijn iig wel handig voor dragers😁 wij gaan lekker naar Frankrijk. Fijne vakantie ook...
  • E
    EmreLS430 reageerde op het onderwerp Even voorstellen LS430.
    De auto heeft nu 192.000 op de teller (nog niet ingereden dus) foto’s van het interieur moet ik nog even maken.
  • PimF
    PimF waardeerde Mwi's bericht in het onderwerp dakkoffer RX450H gen.3. met Leuk Leuk.
    Gelukt met de dakdragers? Bij mij zit nu weer alles er op. Koffer vol en morgenochtend de laatste koffers in de klep en weg😁 overigens...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Leuk Leuk.
    Denk niet dat je daar vrienden mee maakt, hooguit met andere bejaarden :D
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Wel of niet zwaaien.
    En dan voor je voorhoofd met rechterhand de L maken zoals Clarkson bij Topgear 😁
  • quattrootje
    quattrootje waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp Wel of niet zwaaien met Haha Haha.
    Denk niet dat je daar vrienden mee maakt, hooguit met andere bejaarden :D
  • quattrootje
    quattrootje reageerde op het onderwerp Even voorstellen LS430.
    Welkom! Mooie foto's van een mooie auto :love: