Laatste bijdragen

• wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde RvanderGeer's bericht in het onderwerp Meeting 2025 Dongen - Aftertalk met Leuk Leuk.
    Hartstikke genoten met m'n gezin afgelopen zondag. Dank voor de gastvrijheid en het was tot de puntjes goed geregeld. Het weer zat...
  • NX F-Sport Driver
    Ik heb nog nooit een rijdende zeecontainer bereden maar ik kan je vertellen dat de Lexus RX 450h bijzonder prettig en comfortabel rijdt...
  • H
    HammerC waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Meeting 2025 Dongen - Aftertalk met Leuk Leuk.
    Bedankt Lexus Forum organisatie en Anton voor deze fantastische dag in Dongen! Alles top geregeld, mooie auto's, leuke mensen, prachtige...
  • Namssam
    Namssam waardeerde ErwinCT's bericht in het onderwerp Overstap met Leuk Leuk.
    Niet verwacht maar ik ga mijn Lexus CT verlaten....ik heb hem ingeruild voor een Toyota C-HR (ook de Hybride versie) vind het model erg...
  • Arbitrator
    Arbitrator waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Introducing the all new Lexus IS 2026 met Verdrietig Verdrietig.
    Jawel, maar optie importeren is (bijna) onbetaalbaar....
  • Johno
    Johno waardeerde snoek1's bericht in het onderwerp Overstap met Leuk Leuk.
    Veel rijplezier met de Coupé High Rider. Heb er ook vanuit de CT 4 jaar in gereden maar toch weer terug via UX naar NX.
  • snoek1
    snoek1 reageerde op het onderwerp Overstap.
    Veel rijplezier met de Coupé High Rider. Heb er ook vanuit de CT 4 jaar in gereden maar toch weer terug via UX naar NX.
  • Redguy
    Redguy reageerde op het onderwerp Introducing the all new Lexus IS 2026.
    De laatste echte Lexus sportsedan...en niet leverbaar in Europa. (leuk, al die commentaren in het artikel) Doodzonde, maar wie weet ooit...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Overstap.
    Veel mooie kilometers met de C-HR. Wie weet ruil je die in de toekomst weer in voor een mooie Lexus, een LBX of een UX bijvoorbeeld 👍
  • Johno
    Johno waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Overstap met Leuk Leuk.
    Ach, je zal niet de eerste zijn die nog weer een keer terugkomt hier. Maar hoe dan ook, geniet van de C-HR. Komt uit de betrouwbare stal...
  • Johno
    Johno waardeerde ErwinCT's bericht in het onderwerp Overstap met Leuk Leuk.
    Niet verwacht maar ik ga mijn Lexus CT verlaten....ik heb hem ingeruild voor een Toyota C-HR (ook de Hybride versie) vind het model erg...
  • Xenon
    Xenon waardeerde WMK's bericht in het onderwerp Meeting 2025 Dongen - Aftertalk met Leuk Leuk.
    Top meeting. Alles was tot in de puntjes geregeld. Echt genoten! Complimenten. Ik heb zelf ook nog een paar foto's kunnen maken.
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 waardeerde ErwinCT's bericht in het onderwerp Overstap met Wow Wow.
  • Xenon
    Xenon waardeerde RvanderGeer's bericht in het onderwerp Meeting 2025 Dongen - Aftertalk met Leuk Leuk.
    Hartstikke genoten met m'n gezin afgelopen zondag. Dank voor de gastvrijheid en het was tot de puntjes goed geregeld. Het weer zat...
  • Xenon
    Xenon waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp Meeting 2025 Dongen - Aftertalk met Leuk Leuk.
    Hetzelfde riedeltje hier, bedankt allemaal, vooral Anton en Margriet die dit toch weer ff mogelijk hebben gemaakt. Ik had m'n XXL...