Laatste bijdragen

• Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp accu conditie zien.
    Jammer dat het niet gelukt is. Dan de dealer maar effe lief aankijken.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Hybride filter schoon maken.
    Ik heb dat bij de IS300h afgelopen voorjaar gedaan, daar zat eigenlijk niets in. Ik denk dat het erg afhangt van het gebruik. Vaak met...
    • IMG_2503.jpeg
    • IMG_2502.jpeg
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp accu conditie zien.
    Nou, dat was ook een hele happening... Eerst maar eens proberen om bij de accu te komen, we kwamen erachter dat je een paneel moest...
  • ISbram
    ISbram waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Hybride filter schoon maken met Leuk Leuk.
    Top, de mijne zit op 210 dus dit wordt een mooi klusje ergens dit jaar. Had idd al de nodige YT filmpjes gezien. Fan schoonmaken is 1...
  • P
    pvdrh reageerde op het onderwerp Taxatie SC430.
    Hi Bert, Ik heb voor mijn SC430 uit 2007 (toen 110.000 km in okt 2020, nu 4 jaar later op 121K) al 2 x laten taxeren door Gratama en...
  • ISbram
    ISbram reageerde op het onderwerp Hybride filter schoon maken.
    Hij zit nu op 215 maar durf niet te zeggen of de dealer het ooit gedaan heeft.
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde ismo's bericht in het onderwerp Meeting 2025 Dongen - Aftertalk met Leuk Leuk.
    Iedereen van de organisatie dank voor jullie warme gastvrijheid en gedane moeite. Was erg gezellig met elkaar. Mooie verhalen en...
  • ISbram
    ISbram heeft het onderwerp Hybride filter schoon maken geplaatst in Aandrijflijn.
    Beste mede Lexus rijders. Hier weer een voorbeeld van een bijna verstopte filter voor de koeling van de hybride accu. Check je filter...
    • IMG_3922.jpeg
  • BertIS250C
    BertIS250C waardeerde Stefan O's bericht in het onderwerp Taxatie SC430 met Leuk Leuk.
    Dag Bert, het bedrijf waar ik af en toe werk laten vaak auto’s taxeren. Zij maken gebruik van AGT klassieker taxaties uit Emmeloord...
  • Stefan O
    Stefan O reageerde op het onderwerp Taxatie SC430.
    Dag Bert, het bedrijf waar ik af en toe werk laten vaak auto’s taxeren. Zij maken gebruik van AGT klassieker taxaties uit Emmeloord...
  • BertIS250C
    BertIS250C heeft het onderwerp Taxatie SC430 geplaatst in SC.
    Goedemiddag Lexus liefhebbers Ik heb een SC430 van 2004 met 70000 km in bijna nieuwstaat. Nu was mijn vraag zijn er meer liefhebbers...
  • Namssam
    Namssam waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Ik snap dat in jouw wereld waar jij je in bevind, ML niet past. Maar voor anderen is het juist van harte aan te bevelen wat mij betreft...
  • Stefan O
    Stefan O reageerde op het onderwerp Nog even…...
    Gefeliciteerd met deze mooie IS. Ik woon in de buurt, misschien zien we elkaar eens langs schuiven….
  • dileepcm
    dileepcm waardeerde PH1977's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Hallo, Volgende week haal ik m’n IS300h op. Na 2 jaar 3-serie tijd voor wat anders. Kan niet wachten! Het is een F-Sport uit 2019...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Knokkel geluid.
    Klopt, als je het door een dealer laat doen. Dan ben je ook direct €4300 of zoiets lichter😱voor een set. Dan is wel alles nieuw, dus de...
    • IMG_0049.jpeg
    • IMG_0048.jpeg
    • IMG_7249.jpeg