Laatste bijdragen

• PH1977
    PH1977 waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Wat een plaatje 👍
  • PH1977
    PH1977 reageerde op het onderwerp Nog even…...
    Die upgrade ben ik wel nieuwsgierig naar. Ik heb geen behoefte om een verstkerker of sub te plaatsen.
  • PH1977
    PH1977 waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Ik snap dat in jouw wereld waar jij je in bevind, ML niet past. Maar voor anderen is het juist van harte aan te bevelen wat mij betreft...
  • PH1977
    PH1977 waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Welkom Peter, dat is een gave bak 👍 Een apple carplay is makkelijker te realiseren dan de audio. Eerst maar eens fijne km’s maken!
  • PH1977
    PH1977 waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Welkom hier met je erg mooie IS Peter, helemaal in de facelift F-Sport uitvoering 🥰 Wederom een champagnekleurige, erg mooie kleur...
  • PH1977
    Dank! Eerst maar eens rijden inderdaad en dan eens kijken of ik de speakers ga vervangen (zonder al teveel gedoe). Een CarPlay...
  • PH1977
    De jouwe is ook erg mooi. Gave kleur ook. Ik vind (tijdens de proefritten) vooral de rust aan zo heerlijk. Ik moet wel zeggen dat een...
  • PH1977
    PH1977 waardeerde Stefan O's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Gefeliciteerd met deze mooie IS. Ik woon in de buurt, misschien zien we elkaar eens langs schuiven….
  • PH1977
    Dank, de kleur is ook echt prachtig. Die krijg je niet op de foto’s…. Ik heb in mijn bmw de Harman Kardon set en dan valt de standaard...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Hybride filter schoon maken met Leuk Leuk.
    Ik heb dat bij de IS300h afgelopen voorjaar gedaan, daar zat eigenlijk niets in. Ik denk dat het erg afhangt van het gebruik. Vaak met...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde PH1977's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Hallo, Volgende week haal ik m’n IS300h op. Na 2 jaar 3-serie tijd voor wat anders. Kan niet wachten! Het is een F-Sport uit 2019...
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Reed vanmiddag achter, naast, voor en weer naast een IS 300h F Sport op de A9 in oostelijke richting.
  • BertIS250C
    BertIS250C reageerde op het onderwerp Taxatie SC430.
    Oh kijk aan zal even op die site gaan kijken bedankt Ik heb deze bij de Lexus dealer gekocht dan betaal je altijd al wat meer...
  • BertIS250C
    BertIS250C reageerde op het onderwerp Taxatie SC430.
    Ik ga er mee bezig. Idd de prijzen variëren enorm. Heb deze bij de dealer gekocht dan betaal sowieso al wat meer. Altijd onderhoud...
  • BertIS250C
    BertIS250C waardeerde pvdrh's bericht in het onderwerp Taxatie SC430 met Leuk Leuk.
    Hi Bert, Ik heb voor mijn SC430 uit 2007 (toen 110.000 km in okt 2020, nu 4 jaar later op 121K) al 2 x laten taxeren door Gratama en...