Laatste bijdragen

• Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Olie differentieel.
    Staat tevens om de beurt op factuur Staat ook in de werkplaatsdocumentatie van Lexus/Toyota. GS4 zelfde verhaal.. 4LS is een andere...
    • Screenshot_20250916_144141_Drive.jpg
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Olie differentieel.
    🤔 ik meen iedere 60K advies … Zal eens opzoeken
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde CTgoldrims's bericht in het onderwerp LS500h F Sport met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Na een lange tijd slechts lezer te zijn en in 2016 2 berichten actief te zijn geweest hierbij een inhaalslag en nieuwe...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Olie differentieel.
    Waar haal je dat vandaan? Heb ik nog nooit gezien. Ik had het laten doen bij mijn 4LS bij 200.000km, zomaar omdat het kan. Kostte bijna...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Knokkel geluid.
    Diverse keren contact gehad met Air-Tec. De bestelling loopt. Zonder de toplagers in de volledig gereviseerde uitvoering (dus incl...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Plus's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Geweldig Geweldig.
    Mijn naam is Paul. Mijn eerste Lexus was een IS250 Sport uit 2006. Daarvoor jaren Toyota en later Mitsubishi gereden. Mijn eerste...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Olie differentieel.
    Differentieelolie is iedere 30dkm/4 jaar voorgeschreven.
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Nope, gebruik ik niet.
  • Bassj
    Bassj waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Olie differentieel met Leuk Leuk.
    Differentieel olie heb ik bij 185K laten vervangen, kleine moeite … en geen enkele olie of smeermiddel is levenslang optimaal.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Plus's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Mijn naam is Paul. Mijn eerste Lexus was een IS250 Sport uit 2006. Daarvoor jaren Toyota en later Mitsubishi gereden. Mijn eerste...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Olie differentieel.
    Differentieel olie heb ik bij 185K laten vervangen, kleine moeite … en geen enkele olie of smeermiddel is levenslang optimaal.
  • L
    Lexus waardeerde PH1977's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Hallo, Volgende week haal ik m’n IS300h op. Na 2 jaar 3-serie tijd voor wat anders. Kan niet wachten! Het is een F-Sport uit 2019...
  • PH1977
    PH1977 heeft het onderwerp Olie differentieel geplaatst in Aandrijflijn.
    Goedemiddag, Even een vraagje, waarvan ik het antwoord nog niet echt heb kunnen vinden. Moet de olie in de achteras wel eens...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde Plus's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Plus
    Plus waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Leuke bolides! Meer foto's zijn altijd welkom hoor :cool: