Laatste bijdragen

• MoTrade
    MoTrade reageerde op het onderwerp Meeting 2025 Dongen - Aftertalk.
    Michel van MoTrade. Whatsapp 0651584645
  • M
    M.Masselink waardeerde Speedy J's bericht in het onderwerp LS500h F Sport met Leuk Leuk.
    Dat is een mooi rijtje auto's Gerrit dat je langs laat komen. Met als summum de huidige LS. Ik hoop (en verwacht) dat je hier lang en...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde EmreLS430's bericht in het onderwerp LS430 trekt naar rechts met Leuk Leuk.
    De oorzaak is gevonden, de stabilisatorstang was 2cm verschoven. Teruggezet in originele positie en de auto rijdt stukken beter, gelijk...
  • Plus
    Plus reageerde op het onderwerp LS500h F Sport.
    Dank je Gerrit, voor je uitleg. Fijn dat je tevreden bent. Waarschijnlijk ga ik het ook weer proberen. Eerst maar eens rijden en wennen...
  • Plus
    Plus waardeerde CTgoldrims's bericht in het onderwerp LS500h F Sport met Leuk Leuk.
    Hi Paul, Ik zag je voorstel bericht. Mooie wagen! In mijn auto zit een carplay systeem van www.caroptions.nl. Ik ben er erg tevreden...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Knokkel geluid.
    Ik ben het wel eens met @robtp09, de verkoper heeft hier toch echt wel meer verantwoordelijkheid in. Het is heel nobel dat je dit nu uit...
  • Xenon
    Xenon waardeerde AvensisGT4's bericht in het onderwerp Meeting 2025 Dongen - Aftertalk met Leuk Leuk.
  • Xenon
    Xenon waardeerde ismo's bericht in het onderwerp Meeting 2025 Dongen - Aftertalk met Leuk Leuk.
    Iedereen van de organisatie dank voor jullie warme gastvrijheid en gedane moeite. Was erg gezellig met elkaar. Mooie verhalen en...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp Knokkel geluid.
    Tja, ik stond idd vooraan toen het geduld werd uitgedeeld😅. Ik ben toch erg blij met de wagen en wat belangrijker is: mrs B. kon ook...
  • Rayminidas
    Rayminidas reageerde op het onderwerp LS430 trekt naar rechts.
    EDIT: Ik zie nu dat het probleem is opgelost. Ik laat mijn reactie staan, omdat het ook naar rechts trekken heeft veroorzaakt...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde EmreLS430's bericht in het onderwerp LS430 trekt naar rechts met Leuk Leuk.
    Een paar dagen geleden heb mij en mijn Lexus LS430 voorgesteld op het forum. Sinds de aankoop merk ik dat de auto constant naar rechts...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde CTgoldrims's bericht in het onderwerp LS500h F Sport met Leuk Leuk.
    Hi Paul, Ik zag je voorstel bericht. Mooie wagen! In mijn auto zit een carplay systeem van www.caroptions.nl. Ik ben er erg tevreden...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Speedy J's bericht in het onderwerp LS500h F Sport met Leuk Leuk.
    Dat is een mooi rijtje auto's Gerrit dat je langs laat komen. Met als summum de huidige LS. Ik hoop (en verwacht) dat je hier lang en...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde CTgoldrims's bericht in het onderwerp LS500h F Sport met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Na een lange tijd slechts lezer te zijn en in 2016 2 berichten actief te zijn geweest hierbij een inhaalslag en nieuwe...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde D43m0n's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Nou, de radio werkt dan nog wel. Je kunt alleen niet gelijktijdig radio (FM/DAB) luisteren terwijl je CarPlay of Grom Vline gebruikt...