Laatste bijdragen

• Paniekje
    Paniekje waardeerde Arbitrator's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    De RC is sowieso geen IS met 2 deuren minder, de RC is deels IS en deels GS en qua segment een (half) stapje hoger dan de IS. Als het je...
  • Arbitrator
    Arbitrator reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    De RC is sowieso geen IS met 2 deuren minder, de RC is deels IS en deels GS en qua segment een (half) stapje hoger dan de IS. Als het je...
  • Paniekje
    Paniekje heeft het onderwerp IS300h naar RC300h ? geplaatst in RC.
    Ik heb momenteel een IS300h en die bevalt me uitstekend, maar …… ik zit daar 99% van de tijd helemaal alleen in. En de vormgeving van...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Romke's bericht in het onderwerp 18 inch velgen met Leuk Leuk.
    Zolang je er niet bij vermeld welke auto het betreft, is er moeilijk een precies advies te geven. De meeste autofabrikanten leveren...
  • Rayminidas
    Rayminidas waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Nog even….. met Haha Haha.
    Als het heeft gesneeuwd… standaard
  • Johno
    Johno waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Nog even….. met Haha Haha.
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp 18 inch velgen.
    Zolang je er niet bij vermeld welke auto het betreft, is er moeilijk een precies advies te geven. De meeste autofabrikanten leveren...
  • Ron.S
    Ron.S heeft het onderwerp 18 inch velgen geplaatst in Onderstel.
    Hallo allemaal, het betreft mijn lexus is 250 (2010) Nu mijn michelintjes pilot sport 4 17 inch bijna aan vervanging toe zijn wil ik...
  • wilcom2005
    wilcom2005 waardeerde PH1977's bericht in het onderwerp Nog even….. met Leuk Leuk.
    Hallo, Volgende week haal ik m’n IS300h op. Na 2 jaar 3-serie tijd voor wat anders. Kan niet wachten! Het is een F-Sport uit 2019...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde ConwayT91's bericht in het onderwerp Vraag over stoelverwarming met Leuk Leuk.
    Blijkt dat de verwarming toch niet in een matje zit. Als de stoelen ook stoelkoeling hebben (dat heeft mijne) dan werkt zowel koeling...
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp Nog even…...
  • ConwayT91
    ConwayT91 reageerde op het onderwerp Vraag over stoelverwarming.
    Blijkt dat de verwarming toch niet in een matje zit. Als de stoelen ook stoelkoeling hebben (dat heeft mijne) dan werkt zowel koeling...
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp accu conditie zien.
    Bedankt allemaal voor je reacties, Hans vooral. Maar denken jullie dat de Lexus dealer deze gaat / wil inbouwen terwijl het geen Lexus...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Remschijven en blokken voor vervangen..
    Geen piepen bij achteruit rijden en remmen ?