Laatste bijdragen

• SebastiaanBelt
    SebastiaanBelt waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Zomerset met Leuk Leuk.
    16 november 2024 Rondom (OEM): 4x 225/45 R17 7.5J x17 ET45 8 maart 2025 Breedset: Vóór 235/35 R19 8.5J x19 ET35 Achter 265/30 R19...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Sportstand toerenteller.
    Je kunt dit wijzigen via de knoppen op het stuur. Ik weet het exacte pad niet, maar het moet op "Automatisch" staan ipv alleen "Eco"...
  • SebastiaanBelt
    SebastiaanBelt waardeerde CTgoldrims's bericht in het onderwerp LS500h F Sport met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Na een lange tijd slechts lezer te zijn en in 2016 2 berichten actief te zijn geweest hierbij een inhaalslag en nieuwe...
  • SebastiaanBelt
    SebastiaanBelt waardeerde Plus's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Mijn naam is Paul. Mijn eerste Lexus was een IS250 Sport uit 2006. Daarvoor jaren Toyota en later Mitsubishi gereden. Mijn eerste...
  • SebastiaanBelt
    SebastiaanBelt waardeerde Jeff's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ja ja, dankzij mijn neef hebben we nu ook een IS300h. Komend van een Ford Focus en een Toyota Aygo met weinig opties hebben we nog wat...
  • Lustigson
    Lustigson reageerde op het onderwerp CarPlay via CarOptions.
    Vandaag een soortgelijke oplossing laten inbouwen... maar dat feest ging uiteindelijk niet door, omdat de stekker van het beeldscherm in...
  • Lustigson
    Lustigson waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Geweldig Geweldig.
    Even een paar foto’s plaatsen zodat jullie mee kunnen genieten:
  • LEX(D)US
    LEX(D)US waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
  • GuidoM
    GuidoM reageerde op het onderwerp Sportstand toerenteller.
    Ja, ik zie S en S+ verschijnen. Ook verandert de kleur van blauw (eco) naar niets naar rood (sport). Maar geen toerenteller. Ik kreeg...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Sportstand toerenteller.
    BIj de NX is dat zover mij bekend niet. Ik heb het boekje er nog even op nagelezen maar er staat alleen in dat de indeling verandert op...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Ik ging eigenlijk voor het Titanium exterieur, maar dat rood zie ik toch bijna niet wanneer ik erin zit 😉
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Wow! Schitterend! :love: Perfecte kleurencombinatie. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    @Namssam Je bent welkom hoor, tis vlakbij voor je. Inderdaad ben ik niet van “daar moet ik eens even over blijven wikken en wegen” ...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Namssam's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Haha Haha.
    Oeffff, wat een knappe kar!! Mooi apparaat zeg. Je had het er in Dongen over, en maar meteen de daad bij het woord gevoegd. Ik kom hem...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.