Laatste bijdragen

• P
    PeterGwt reageerde op het onderwerp UX hybride batterij zwak.
    Nou, tot nu toe 4 maal een leen UX mee gehad en daar deden de problemen zich niet voor. Uiteraard weet ik dat de ev modus beperkt is...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp UX hybride batterij zwak.
    Ik ga niet speculeren, maar wat zijn je verwachtingen van het in EV rijden? In de praktijk kom je meestal enkele honderden meters...
  • P
    Die heb ik vaak aan staan, komt nooit boven de 4 balkje (van de 8) Ja, zit bij Louwman, volgens hen prima.
  • LEX(D)US
    LEX(D)US reageerde op het onderwerp UX hybride batterij zwak.
    Zet standaard de laadcyclus van de hybride batterij op je display tijdens het rijden, zodat je dit kan monitoren. Zit je bij een Lexus...
  • P
    Nee, de n stand gebruik ik niet vaak. Het verhoogd stationair draaien is redelijk random, na ev rijden maar ook als ik 125km op de...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp UX hybride batterij zwak.
    Kun je wellicht iets meer vertellen? Gebruik je vaak de N stand, met ergens staan wachten of in een kettingbaan carwash? Wat is heel...
  • P
    Ik rijd ongeveer 400 kmpw, 50/50 binnen en buiten de bebouwde kom. Lexus kijkt niet verder omdat volgens hen alles binnen de marges valt…
  • Richie
    Richie waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Geweldig Geweldig.
    Even een paar foto’s plaatsen zodat jullie mee kunnen genieten:
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp UX hybride batterij zwak.
    Dat kan natuurlijk de oorzaak zijn (te weinig activiteit), en dat het batterijpakket daardoor niet meer de volledige capaciteit op kan...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp UX hybride batterij zwak.
    Gecorrodeerde contacten misschien ? 🤔 Ik snap niet dat ze niet wat verder zoeken naar de oorzaak/oplossing.
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp UX hybride batterij zwak.
    Mag ik vragen hoevaak en hoeveel kilometer je per week rijdt?
  • P
    PeterGwt heeft het onderwerp UX hybride batterij zwak geplaatst in UX.
    Hallo allemaal, mijn UX 250h gaat heel vaak stationair hoog in toeren om de accu te laden. En als ik de EV modus wil gebruiken krijg ik...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Radiant Red / 3T5 , als ik het goed heb.
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Is de kleur Matador Red?