Laatste bijdragen

• Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Daan met zijn Lexus GS300 MK3.
    @Neutje , wanneer je de velgen op gaat knappen, informeer dan ook even bij http://www.pucpolish.be/ Prijstechnisch en kwalitatief een...
  • Johnny Le
    Johnny Le reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Oh waow @Paniekje Dat heb je best wel snel gedaan. Gefeliciteerd met je prachtige bolide 👍 ❤️
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Olieverbruik GS300 MK3.
    Kostentechnisch - gezien je de auto wil behouden - het beste uitkijken naar een ander blok.
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp android dongle.
    LBX heeft toch wel Android auto en Apple Carplay? Het werkt misschien niet draadloos en daarom heb je die dongle gekocht. Toch? Je mag...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp android dongle met Leuk Leuk.
    Omdat de LBX geen android auto heeft heb ik een dongle gekocht en heb deze vandaag in gebruik genomen ( geinstalleerd ). Die ik gekocht...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    De mascotte zit te drogen 🙄😁
    • 5BD1B199-D298-49F9-B25F-34CF50167976.jpeg
  • Johnny Le
    Johnny Le waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Vandaag de IS ontdaan van meesleur-spullen … dus dat ga ik nog even verder uitdunnen. De mascotte uitgewassen 😁, die reist al ongeveer...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Vandaag de IS ontdaan van meesleur-spullen … dus dat ga ik nog even verder uitdunnen. De mascotte uitgewassen 😁, die reist al ongeveer...
  • N
    Neutje reageerde op het onderwerp Daan met zijn Lexus GS300 MK3.
    https://forum.lexusforum.nl/threads/olieverbruik-gs300-mk3.180498/#post-203981 Hierbij ook de link naar helaas wat minder leuks aan...
    • 1000012169.jpg
  • T
    Tondk heeft het onderwerp android dongle geplaatst in LBX.
    Omdat de LBX geen android auto heeft heb ik een dongle gekocht en heb deze vandaag in gebruik genomen ( geinstalleerd ). Die ik gekocht...
  • sanookh
    Nog even gecheckt met de verzekering én 2 schadeherstellers gevraagd naar een indicatie van de kosten. De kosten van de reparatie zijn...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Neutje's bericht in het onderwerp Daan met zijn Lexus GS300 MK3 met Leuk Leuk.
    Goedemiddag allemaal, Hierbij even het voorstellen: Ik ben Daniël, 33 jaar oud en sinds september 2024 in bezit van een een zwarte...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Neutje's bericht in het onderwerp Daan met zijn Lexus GS300 MK3 met Leuk Leuk.
    Goedemiddag allemaal, Hierbij even het voorstellen: Ik ben Daniël, 33 jaar oud en sinds september 2024 in bezit van een een zwarte...
  • Paniekje
    🤔 wat gaan ze dan in die Japanse fabriek maken, ze maakten daar de RC en LS … ?
  • Higgie
    Higgie waardeerde Neutje's bericht in het onderwerp Daan met zijn Lexus GS300 MK3 met Leuk Leuk.