Laatste bijdragen

• Stefan O
    Stefan O waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Nou jongens en meisjes, de eerste 170km zit erop. Mix van snelweg, provinciale wegen, 60 wegen in buitengebieden en bebouwde kom...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Geweldig Geweldig.
    Even een paar foto’s plaatsen zodat jullie mee kunnen genieten:
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Shifty's bericht in het onderwerp Nieuwe uit het Noorden met Leuk Leuk.
    Goedemiddag. Mijn naam is Hans en kom uit de prov. Groningen. Na 40 jaar Honda nu een Lexus IS300h uit 2017. Bij Honda kon ik niet meer...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Shifty's bericht in het onderwerp Nieuwe uit het Noorden met Geweldig Geweldig.
    Bedankt voor het warme welkom. Accord Type S is een hele strakke auto en sportiever afgeveerd dan de IS, die is idd meer op comfort...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Nou jongens en meisjes, de eerste 170km zit erop. Mix van snelweg, provinciale wegen, 60 wegen in buitengebieden en bebouwde kom...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Haha Haha.
    Uiterst relaxed, alleen die blik al, dat spreekt boekdelen. Het ultieme Lexus gevoel! 😌
  • Speedy J
    Speedy J waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Haha Haha.
    “Wat zitten ze te zeuren over beenruimte op dat internet ?!”
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Haha Haha.
    “Wat zitten ze te zeuren over beenruimte op dat internet ?!”
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp android dongle.
    Gekker nog: In de USA heeft de NX wél draadloos Android Auto, maar in Europa niet. Ik heb een keer ergens gelezen dat het een rechten...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp android dongle met Leuk Leuk.
    Ben het met Bobusa eens: waarom heeft lexus niet beide draadloos en Toyota wel? Mijn laatste 3 auto"s: 2022 ( nieuw Mazda Cx30 ) 2023 (...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp android dongle met Leuk Leuk.
    Ben het met Bobusa eens: waarom heeft lexus niet beide draadloos en Toyota wel? Mijn laatste 3 auto"s: 2022 ( nieuw Mazda Cx30 ) 2023 (...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Tondk's bericht in het onderwerp android dongle met Leuk Leuk.
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp android dongle.
  • Shifty
    Shifty reageerde op het onderwerp Nieuwe uit het Noorden.
    Sonic Titanium o.i.d. meen ik.