Laatste bijdragen

• 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Of @Primi ís de baas en roept de collega's naar het raam en zegt "als jullie dan toch niks beters te doen hebben, kijk dan maar naar...
  • 350c-mo
    350c-mo waardeerde Primi's bericht in het onderwerp collega gespot met Geweldig Geweldig.
    Deze leukerd stond gisteren in Borne bij mijn werk geparkeerd. Geen idee wie er ook een Lexus heeft of dat het een bezoeker was.
  • Primi
    Primi waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp collega gespot met Haha Haha.
    Baas tegen Primi: "Waarom staar je de hele dag uit het raam, heb je niks te doen ofzo?" Primi: "Sorry, dit is heel belangrijk, ik moet...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Primi's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Deze leukerd stond gisteren in Borne bij mijn werk geparkeerd. Geen idee wie er ook een Lexus heeft of dat het een bezoeker was.
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp collega gespot.
    • 1000053238.jpg
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Speedy J's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vanmiddag een hele mooie rode LC500h met cognac kleurige bekleding gezien die mij tegemoet reed in Midden Groningen. Wat een...
  • Higgie
    Higgie waardeerde wortelknager's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Ik kom zelf van de IS300H en rij nu de RC300H, ik kan niet echt een verschil in weggedrag merken. De RC puur gekozen vanwege het mooie...
  • wortelknager
    wortelknager reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    Ik kom zelf van de IS300H en rij nu de RC300H, ik kan niet echt een verschil in weggedrag merken. De RC puur gekozen vanwege het mooie...
  • Speedy J
    Speedy J reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Vanmiddag een hele mooie rode LC500h met cognac kleurige bekleding gezien die mij tegemoet reed in Midden Groningen. Wat een...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp koplamp bescherming met blanke lak.
    Alweer ruim een jaar verder. Van links naar rechts: Alkyd harslak , acrylaat lak , 2K lak Beetje net als vorig jaar, acrylaat lak is...
    • Blanke lak 2 jaar later.jpg
  • T
    Tondk reageerde op het onderwerp android dongle.
    Ik heb net op deze site gekeken: https://www.lexus.nl/modellen/lbx#Technology Daar staat bij de vraag of de LBX draadloos android heeft...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp android dongle.
    Mooi, misschien heeft @Tondk dan een 2024 LBX en is het wellicht in de 2025 versie ook aanwezig.
  • Namssam
    Namssam waardeerde born2bike's bericht in het onderwerp Youngtimer gekocht, RX450H met Leuk Leuk.
    haha, dank voor jullie warme welkom! mijn bijnaam heeft te maken met mijn langdurige mtb-hobby, nou een beetje over (66 inmiddels... is...
  • er!k
    er!k reageerde op het onderwerp android dongle.
    Mijn 2025 NX heeft wél draadloos Android Auto, dus misschien heeft Lexus op dit vlak een upgrade gemaakt?
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    Liefde maakt blind, het is toch gewoon een IS 300h? :trollface: