Laatste bijdragen

• Dirk_S
    Dirk_S waardeerde BartReist's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Dank je wel. Foto's komen. Even wachten op een vrij moment met zon.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde BartReist's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Overgestapt van Toyota Auris naar LBX. In het verleden reed ik Franse , Duitse en Japanse auto's. Laatste twee waren Toyota's Auris. Nu...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BartReist's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • B
    BartReist reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
  • Lasko
    Lasko reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Je hebt gelijk . De auto heb ik inmiddels al 1,5 jaar. Ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn en de garantievoorwaarden is maar net hoe...
  • Lasko
    Klopt er zijn echt veel mensen die dit probleem benoemen , en het is relatief makkelijk te repareren als je de kennis hebt . ...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Ja das misschien het ding. Ik heb de auto bij de dealer gekocht en al jaren in onderhoud en ook de Lexus daarvoor in onderhoud. Dus...
  • Lasko
    Auto bij lexusdongen gekocht. Ik moet weten wie ik moet benaderen .. de dealer is niet de juiste plek om dit aan te kaarten .
  • Lasko
    @ blueyCT200 ik ben eerste keer in Groningen geweest, daar was ik niet van onder indruk . Laatste (tweede keer) ben ik in Zwolle...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Ik heb eens gelezen dat iemand defecte DRL kocht, die opstuurde naar Polen, na reparatie in de auto heeft laten zetten en toen zijn oude...
  • Lasko
    Bedankt voor je bericht. Ik ga in ieder geval bij de importeur iets proberen te regelen . Units vervangen voor 4000 is geen optie. :( ja...
  • BlueyCT200
    BlueyCT200 reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Hallo! Wat enorm balen. Helaas is dit een bekend probleem bij de laatste facelift modellen met de V-shape leds. Mijne zijn beide...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    Zover ik weet zijn koplampunits uitgesloten van 10 jaar garantie.. Eigen kosten dus.. Ik heb het vaker gelezen, dat ze bij deze serie...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Lasko's bericht in het onderwerp Lexus ct200h met Leuk Leuk.
    Dag Allen, Even voorstellen. Mijn naam is Rob en bezit een Lexus ct200h. Door de jaren heen heb ik verschillende merken gereden...
  • Lasko
    Ik wil er nog aan toevoegen .. stel je laat beide units vervangen voor 4000 dan zit er 1 jaar garantie op . Wie zegt dat je na twee jaar...