Laatste bijdragen

• B
    bni waardeerde Lasko's bericht in het onderwerp Lexus ct200h met Leuk Leuk.
    Dag Allen, Even voorstellen. Mijn naam is Rob en bezit een Lexus ct200h. Door de jaren heen heb ik verschillende merken gereden...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp HELP DRL kapot ct200h.
    In dit bijgevoegde document staat verlichting specifiek als uitgesloten van 10 jaar garantie. Deze garantie is helaas vaak minder waard...
  • Johno
    Johno waardeerde Lustigson's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Een GS in het wild. Gespot bij Esdal Collge in Emmen.
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Lexus ct200h.
    De CT blijft een pareltje. Als de jouwe uit 2018 komt valt die onder voorwaarden nog onder de 10 jaar garantie. Ik weet niet of dit...
  • Johno
    Johno waardeerde Lasko's bericht in het onderwerp Lexus ct200h met Leuk Leuk.
    Dag Allen, Even voorstellen. Mijn naam is Rob en bezit een Lexus ct200h. Door de jaren heen heb ik verschillende merken gereden...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aanwinst. Lexus' stralen ongeacht de weersomstandigheden altijd op fotos is mijn ervaring...
  • Johno
    Johno waardeerde BartReist's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Overgestapt van Toyota Auris naar LBX. In het verleden reed ik Franse , Duitse en Japanse auto's. Laatste twee waren Toyota's Auris. Nu...
  • Johno
    Welkom op het forum. Lastige keuzes maar welk model of type je moet kiezen is heel persoonlijk. Probeer in de verschillende modellen...
  • Higgie
    Higgie waardeerde sanookh's bericht in het onderwerp LBX door de wasstraat met Leuk Leuk.
    Lexus of niet, voor mij is de auto een gebruiksvoorwerp waar gebruikssporen op mogen komen. Daar valt een wasstraat ook onder voor mij.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BartReist's bericht in het onderwerp LBX door de wasstraat met Leuk Leuk.
    @Bobusa, dat is nou juist het punt, nergens zie ik in de handleiding hoe ik snel en eenvoudig de sensoren voor en achter uitschakel...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde BartReist's bericht in het onderwerp LBX door de wasstraat met Leuk Leuk.
    @ Stefan O, fijn dat er Lexus rijders zijn die fysiek wassen op de oprit of in de wasbox nog aankunnen. Ik ben 75+ en besteed mijn tijd...
  • B
    Jaren terug had ik een Renault Megane carbio Automaat. Bij ongeveer 125K begon de bak kuren te vertonen (o.a. noodloop). De dealer gaf...
  • B
    BartReist reageerde op het onderwerp LBX door de wasstraat.
    @Bobusa, dat is nou juist het punt, nergens zie ik in de handleiding hoe ik snel en eenvoudig de sensoren voor en achter uitschakel...
  • B
    BartReist reageerde op het onderwerp LBX door de wasstraat.
    @ Stefan O, fijn dat er Lexus rijders zijn die fysiek wassen op de oprit of in de wasbox nog aankunnen. Ik ben 75+ en besteed mijn tijd...
  • Stefan O
    Stefan O reageerde op het onderwerp LBX door de wasstraat.
    @sanookh zoals ik al zei: “ieder zijn eigen”.