Laatste bijdragen

• Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Carplay werkt niet.
    Kans is dus erg groot dat dit een late 2018 is. Eer een auto op kenteken gezet wordt, ben je vaak al wel 2-3 maanden verder. Wellicht...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Lexpeter's bericht in het onderwerp Carplay werkt niet met Leuk Leuk.
    Zonder kan maar het moet gewoon kunnen werken, heb je wifi ook aan op je telefoon? Telefoon eens uit en weer aanzetten wil ook nog wel...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Carplay werkt niet met Leuk Leuk.
    Als die niet op Apple CarPlay staat, heeft de vorige eigenaar dit uit gezet.
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp Carplay werkt niet.
    Zonder kan maar het moet gewoon kunnen werken, heb je wifi ook aan op je telefoon? Telefoon eens uit en weer aanzetten wil ook nog wel...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Carplay werkt niet.
    Als die niet op Apple CarPlay staat, heeft de vorige eigenaar dit uit gezet.
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Carplay werkt niet.
    Als ik je was zou ik eerst checken of de vorige eigenaar het uit gezet heeft, zie onderstaande printscreen over "Voorkeursdienst":
    • Scherm­afbeelding 2025-10-22 om 09.32.57.png
  • sanookh
    Dat had ik gevraagd, zodat ik zelf kon bepaen of ik het wel/niet via de verzekering zou doen. Bij 2 herstelbedrijven, kwamen allebei...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Carplay werkt niet.
    Dat had ik inmiddels ook uitgevoerd (✈️ aan/uit), maar ik zoek nog even verder. Geen andere telefoon geregistreerd. Lijkt me vreemd...
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp Carplay werkt niet.
    Een enkele keer wil het ook nog wel eens helpen om je telefoon even een paar keer op vliegtuigmodus te zetten en er weer af. Dit zelf...
  • Stefan O
    Dat is inderdaad vaak het bezwaar wat ik heb tegen de hele luxe auto's, ze zijn meer op de passagiers gericht dan op de chauffeur. Dat...
  • Namssam
    Dat is inderdaad vaak het bezwaar wat ik heb tegen de hele luxe auto's, ze zijn meer op de passagiers gericht dan op de chauffeur. Dat...
  • Darkmatter
  • Shifty
    Shifty waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Rijden in de bergen. met Leuk Leuk.
    Die Italianen deden dat vroeger met heel het gezin in een Fiat 500. We menen tegenwoordig alleen dat het snel moet gaan.
  • Shifty
    Shifty gaf een reactie op BertIS250C's profiel bericht.
    Ik zag het in je profielfoto.
  • Shifty
    Shifty waardeerde BertIS250C's bericht op Shifty's profiel met Leuk Leuk.
    je gaat er ook op letten hoor, ik kom paar keer per week door Wagenborgen naar men werk in Farmsum. Heb geen IS trouwens. Rij RX en een...