Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Speedy J's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vrijdagavond in Groningen in de parkeergarage was ik aan het inparkeren, kontje eerst erin uiteraard. Komt er een mevrouw in een...
  • Raymond Schrave
    Wat waardeloos dit, bah😡 Hopelijk wordt het allemaal vlot opgelost. Ik lees in dit draadje over BearLock. Die zat in mijn RX bij de...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Mijn NX 450H+ is geluidloos gestolen..
    Tja, als je het lastiger maakt dan hoop je altijd dat ze gaan voor een exemplaar die wat makkelijker is. Het is het overwegen waard.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Aankoop UX.
    Ik kom eigenlijk enkel bij dealers. Ik heb enkel goede ervaringen met Toyota, Lexus en Honda in Assen, Zwolle, Hoogeveen en Groningen ...
  • B
    BraboLexusRX450h reageerde op het onderwerp Lexus ISF gezocht!!.
    Een Nederlandse, onder de 200.000 km, onder de 35000 EUR, in normale conditie, bestaat NIET helaas. Ze zijn inmiddels prijziger. Of je...
  • J
    justinltr reageerde op het onderwerp Lexus ISF gezocht!!.
    Klopt inderdaad en is geen origineel Nederlandse, is geimporteerd uit Italie. Ach vanzelf komt de juiste te koop! Maar ze zijn schaars...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Lexus ISF gezocht!!.
    En die andere NL is veel hoger geprijsd ivm lage kmstand
  • J
    justinltr reageerde op het onderwerp Lexus ISF gezocht!!.
    Klopt! Al een lange tijd in conclaaf met eigenaar. Maar komen er net niet uit prijstechnisch :)
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Lexus ISF gezocht!!.
    In Rijswijk NL...
  • J
    justinltr heeft het onderwerp Lexus ISF gezocht!! geplaatst in Gezocht!!.
    Heren, goedemiddag. Ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Justin, 26 jaar oud. Na jaren hard werken is het eindelijk zo ver en kan...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Aankoop UX met Leuk Leuk.
    Laatste update, ze heeft hem gekocht 🙂. Binnen twee weken staat hier ook een UX op de oprit. Echt een leuk stel zal het zijn, een...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Aankoop UX.
    Laatste update, ze heeft hem gekocht 🙂. Binnen twee weken staat hier ook een UX op de oprit. Echt een leuk stel zal het zijn, een...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Aankoop UX met Leuk Leuk.
    Garantie en vastbijten in problemen kost tijd, dus geld. Dan kun je nooit de goedkoopste zijn. Maar over het algemeen ben ik erg...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis waardeerde Speedy J's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Vrijdagavond in Groningen in de parkeergarage was ik aan het inparkeren, kontje eerst erin uiteraard. Komt er een mevrouw in een...
  • Lexus_Dennis
    Lexus_Dennis reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ze waren vast op safari, in de hoop ooit eens een LS in het wild aan te treffen 😉