Laatste bijdragen

• Lexus4me
    Lexus4me waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Wat een gave auto, gekocht in Zwolle bij van Leussen zo te zien. Volgens mij heb ik deze zien staan. Ik heb er een armoedige RX450h+...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Swanray's bericht in het onderwerp Waarschuwingslichtjes met Leuk Leuk.
    Ik heb de wagen ge- reset. Lichtjes weer normaal.
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Wat een gave auto, gekocht in Zwolle bij van Leussen zo te zien. Volgens mij heb ik deze zien staan. Ik heb er een armoedige RX450h+...
  • B
    Hoi allemaal, Ik heb alle telefoons uit de auto gewist en alle apparaten uit de telefoon gewist, en alles weer opnieuw aangemeld. Het...
  • S
    Swanray reageerde op het onderwerp Waarschuwingslichtjes.
    Ik heb de wagen ge- reset. Lichtjes weer normaal.
  • S
    snorlax waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Beste allemaal Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland. Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi)...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
    Beste allemaal Bij deze wil ik mij even voorstellen hier, ik ben Jan uit midden nederland. Na 10-tallen jaren VAG (volkswagen / audi)...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Zeg dat wel … 😍 Het kan altijd erger zeggen ze 😁, erg fraaie kar zeg !!! 👍
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Geweldig Geweldig.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Lexus 300h president.
    En dan lekker over de N-wegen en wat binnendoor … heerlijk 😃🎉. Eindhoven? Dus dan moet ik ook op gaan letten of ik je ergens spot 😁. Ik...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Alarm.
    Dat verwacht ik ook maar omdat het import is weer ik niet 100% zeker of dat er ook op zit en bovenal voldoende is. Misschien even iets...
  • BertIS250C
    BertIS250C waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar.
    Welkom en heel veel plezier gewenst Jan.
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Lexus 300h president.
    Geweldig. Meteen lekker ritje van Almelo terug naar Eindhoven, kun je mooi een uurtje glimlachen en "ontdekken".
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Jan v's bericht in het onderwerp Lexus RX450h+ eigenaar met Leuk Leuk.