Laatste bijdragen

• S
    snorlax waardeerde 24valvesV6's bericht in het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk met Leuk Leuk.
    Na jarenlang BMW 5 rijden ben ik gezwicht voor de verfijning en betrouwbaarheid van Lexus. Moest wel wat dieper in de buidel tasten...
  • Henny
    Henny reageerde op het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus.
    Zomerwielen eraf , winterwielen erop Maar nu melding dat banden druk te laag is en krijg geen waardes in het dashboard te zien , enkel...
    • 20251124_142510.jpg
    • 20251124_134403.jpg
  • Richie
    Richie waardeerde 24valvesV6's bericht in het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk met Leuk Leuk.
    Na jarenlang BMW 5 rijden ben ik gezwicht voor de verfijning en betrouwbaarheid van Lexus. Moest wel wat dieper in de buidel tasten...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde 24valvesV6's bericht in het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk met Leuk Leuk.
  • Johno
    Johno waardeerde KEEZZZ's bericht in het onderwerp Help, ik heb een UX300e gekocht..... met Leuk Leuk.
    Tsja, om op mijn "irritante geluids verhaal" van 2022 terug te komen..... Het went nooit die herrie, of er een emmer onder je auto klem...
  • Ron.S
    Ron.S reageerde op het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk.
    Kijk , heel verstandig hier krijg je geen spijt van en ook ik kan het beamen na jaren lang trouw geweest aan div BMW s en Mercedesen...
  • levensnevel
    levensnevel waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    @GeraldH Even niet aan gedacht dat Lexus een RX heef, RX82RC is dan beter ja. :rolleyes: @levensnevel Een vijfcilinder zou de zere...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde 24valvesV6's bericht in het onderwerp Nieuw auto hoofdstuk met Leuk Leuk.
  • S
    snorlax waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    @GeraldH Even niet aan gedacht dat Lexus een RX heef, RX82RC is dan beter ja. :rolleyes: @levensnevel Een vijfcilinder zou de zere...
  • R
    RX2RC reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    oje, ik heb bijna twee weken vakantie gehad (weinig opdrachten), dat zijn de dagen een beetje Harry-in-de-warrie. Maarre....verdekt...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Raymond Schrave's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Morgen zie je haar weer @Paniekje 😂😂
  • Alex69
    Herkenbaar, nu sinds 2weken continental all season2 ipv de dunlop zomerbanden. Fijne stille band. Heb wel de 225/60/18 xl 104 w...
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp collega gespot.
    oje, ik heb bijna twee weken vakantie gehad (weinig opdrachten), dat zijn de dagen een beetje Harry-in-de-warrie. Maarre....verdekt...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Woensdag !!! … breng me niet in verwarring en paniek 😁. Woensdag stel ik me verdekt op en blokkeer dan de weg 😂