Laatste bijdragen

• NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Zeer mooie RC :love:
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hier een foto van allebei de autos's, de eerste kilometers gemaakt. Nu uitzoeken hoe alles werkt.
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Vanmiddag (vroeg op de middag) een hele fraaie donkerblauwe GS450h op de A2 ter hoogte van Valkenswaard-Budel. Reed op zijn gemakkie...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp PDC van RX400h.
    Dat kun je dan toch makkelijk testen
  • MaartenLexus
    MaartenLexus reageerde op het onderwerp PDC van RX400h.
    Ik dacht dus misschien om de PDC uit te schakelen als je een caravan er achter hebt hangen.
  • MaartenLexus
    Mmm, draden zie ik nietr echt nee, dan moet ik de boel gaan demonteren.... ;)
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp PDC van RX400h.
    Lijkt me niet van de schietstoel šŸ¤”šŸ˜‰. Gebeurt er iets wanneer je het indrukt , klikt er een relais of zo ? Misschien om een...
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp PDC van RX400h.
    Lijkt me "aftermarket" m.a.w. iets wat er ooit eens is ingezet door een vorige eigenaar. Is het mogelijk de draden te volgen?
  • Lexy
    Lexy waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Hier een foto van allebei de autos's, de eerste kilometers gemaakt. Nu uitzoeken hoe alles werkt.
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Tips for cleaning the dashboard.
    Ik neem de interieur optie bij de wasstraat.
  • BertIS250C
    BertIS250C reageerde op het onderwerp Windgeruis SC430.
    Nee nog niet. Ze komen er niet uit nog. De auto blijft nu een paar week bij de dealer. Er is ook een nwe speaker besteld kan dat ook...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde RX2RC's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Tips for cleaning the dashboard.
    Swiffer en een emmertje lauw/warm water met microvezeldoekjes. Flesje demiwater voor schermpjes en kap van het instrumentenpaneel.
  • MaartenLexus
    Dit knopje zit in de achterbak naast het vak waar de krik in ligt. Iemand een idee wat het is?
    • IMG_9368.JPG
  • Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Sweet ride. Machtige wagen zo 'n RC