Laatste bijdragen

• Avontuur
    Avontuur waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Voorstelronde met Leuk Leuk.
    Welkom Willem en mede Overijssel inwoner! Wel een waarschuwing. Eens een Lexus altijd een Lexus. Er zijn simpelweg geen betere auto's...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Voorstelronde.
    Welkom Willem, welk model het wordt, het zal je niet teleurstellen. Allemaal fijne auto's met hun eigen kenmerken. En kleuren saai...
  • ConwayT91
    ConwayT91 waardeerde Wagyu's bericht in het onderwerp Voorstelronde met Leuk Leuk.
    Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en dan is een voorstelronde weel op zijn plaats vind ik. Ik ben Willem uit Overijssel en ben (nog)...
  • ConwayT91
    ConwayT91 reageerde op het onderwerp 2003 LS430 een beetje opknappen.
    Gelijmd by Bas, on Flickr Subwoofer reparatiekitje kwam binnen. Dit keer geen import. blijft iedere keer weer gokken of je het wel of...
  • ConwayT91
    ConwayT91 reageerde op het onderwerp 2003 LS430 een beetje opknappen.
    Nee, geen verschil in geluid tijdens het rijden qua windgeluid. Maar de oude bij mij waren zo vergaan, dat het klapperde tijdens het...
  • W
    Wagyu reageerde op het onderwerp Voorstelronde.
    Allen bedankt. Qua rijden geloof ik zeker dat het goedkomt, wat de stoelen betreft ben ik nog wat terughoudend. Pas in een 300h gezeten...
    • 7216601d-f0e5-4fae-a790-84781a0fa9e3_15a2f285-8cdf-4a98-8199-3ca7bf29d72d.webp
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Voorstelronde met Leuk Leuk.
    Welkom Willem en mede Overijssel inwoner! Wel een waarschuwing. Eens een Lexus altijd een Lexus. Er zijn simpelweg geen betere auto's...
  • Dirk_S
    Dirk_S reageerde op het onderwerp Voorstelronde.
    Welkom Willem, een NX450 ga je geen spijt van krijgen, dat weet ik inmiddels uit ervaring ;-)
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Voorstelronde.
    Hoi Willem, bijna twee jaar geleden ook hetzelfde pad bewandeld. In april een RX450h gen.3 als youngtimer aangeschaft. Waanzinnig fijn...
  • rx400h
    rx400h waardeerde EmreLS430's bericht in het onderwerp 2003 LS430 een beetje opknappen met Leuk Leuk.
    Heb je verschil gemerkt in het windgeluid na het vervangen van de voorruit strips? Mocht dit veel hebben uitgemaakt dan ga ik die maar...
  • W
    Wagyu heeft het onderwerp Voorstelronde geplaatst in Even voorstellen.
    Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en dan is een voorstelronde weel op zijn plaats vind ik. Ik ben Willem uit Overijssel en ben (nog)...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Gasrespons is 300h..
    We reden toch hybride om voor een “leefbaar milieu voor onze kinderen en kleinkinderen” te zorgen 🙄😂 Of was het omdat de bpm op de...
  • RvD
    RvD waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Hybrid System Has Stopped met Leuk Leuk.
    Een accu zou ik toch echt niet bij de dealer gaan halen!
  • RvD
    RvD waardeerde MrSRM's bericht in het onderwerp Hybrid System Has Stopped met Leuk Leuk.
    Autodoc daar heb ik er 1 besteld.
  • dileepcm
    dileepcm waardeerde ConwayT91's bericht in het onderwerp 2003 LS430 een beetje opknappen met Leuk Leuk.
    Goedemiddag allemaal, Ik ben vandaag precies één week de trotse eigenaar van een LS 430 uit 2003! Al sinds een jaar of 3-4 ben ik aan...