Laatste bijdragen

• B
    Bassj reageerde op het onderwerp Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus.
    Ik heb mijn setje President-velgen, welke ik voor bijzonder weinig geld op Marktplaats gescoord heb, laten poedercoaten. Ben er heel...
    • IMG-20251213-WA0006.jpg
    • IMG-20251213-WA0008.jpg
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Lexpeter's bericht in het onderwerp Spiegelverstelling met Leuk Leuk.
    Bij aliexpress besteld, verkopende partij is AZGIANT. Deze verkoopt verschillende modellen en afmetingen. Als je de oude eruit hebt...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde SnelleJelle's bericht in het onderwerp Van een IS250 naar een IS300H met Leuk Leuk.
    Hi allemaal, Ik ben weer terug na een aantal maanden weg te zijn geweest (had een tijd geen Lexus). Mijn vorige Lexus IS250...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde geert67's bericht in het onderwerp even voorstellen met Leuk Leuk.
    Als nieuw lid zal ik mij even voorstellen. ik ben Geert en ik kom uit de Boxmeer. al jaren ben ik een actief Toyota-Lexus rijder...
  • Lexus4me
    Bij mijn RX zit niets dan lucht tussen de stoel en console. Daar hebben al twee foons en sleutels tussen gelegen. Ding blijf op zijn...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Review en vergelijking met UX met Leuk Leuk.
    Naar mijn gevoel gaat de vergeijking met een UX een beetje mank. De LBX is kleiner en niet bedoeld als een "limousine". Het is een luxe...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp Review en vergelijking met UX.
    Naar mijn gevoel gaat de vergeijking met een UX een beetje mank. De LBX is kleiner en niet bedoeld als een "limousine". Het is een luxe...
  • Ron.S
    Ron.S reageerde op het onderwerp 2003 LS430 een beetje opknappen.
    Nog steeds een prachtige goede auto ........eens een Lexus altijd een Lexus ik heb mijn IS250 nu al weer 9 jaar en ben er nog steeds zo...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Lexpeter's bericht in het onderwerp Spiegelverstelling met Leuk Leuk.
    Bij aliexpress besteld, verkopende partij is AZGIANT. Deze verkoopt verschillende modellen en afmetingen. Als je de oude eruit hebt...
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp Spiegelverstelling.
  • Raymond Schrave
    Raymond Schrave waardeerde Wagyu's bericht in het onderwerp Voorstelronde met Leuk Leuk.
    Ha, ik snap dat jullie vol zijn van de kwaliteit van een Lexus. Dat zal ongetwijfeld terecht zijn want de cijfers liegen er niet om...
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Review en vergelijking met UX met Leuk Leuk.
    Ja, mee eens. De UX is een andere (betere) klasse in mijn beleving. Ik heb de LBX ook meegehad van Peterman Enschede en hij viel mij...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp Review en vergelijking met UX met Leuk Leuk.
    Ja, mee eens. De UX is een andere (betere) klasse in mijn beleving. Ik heb de LBX ook meegehad van Peterman Enschede en hij viel mij...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Mijn RX is uit december 2023 en een executive line. Het was een soort van impuls aankoop. Ik heb (nu had) een auto budget en had mijn...
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Ik snap de vergelijking UX vs LBX niet zo goed. In mijn optiek is de LBX een Yaris, misschien een Yaris Cross maar zeker geen Corolla...