Laatste bijdragen

• A
    AvP reageerde op het onderwerp Onderhoud bij dealer.
    Dit verhaal klopt maar eindigt ook meteen met Louwman. Nu krijg je een telefonist aan de lijn die niet eens in Breda zit. Die kijkt in...
  • Lexy
    Lexy waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Onderhoud bij dealer met Leuk Leuk.
    Ik blijf erin zitten, ook wanneer ie op de hefbrug omhoog gaat. Ik kan zo namen van monteurs, werkzaamheden, de duur daarvan, etc. niet...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Romke's bericht in het onderwerp Over de grens. . . met Leuk Leuk.
    Je kunt dat inderdaad weigeren. Als je enkel staande wordt gehouden voor een rijbewijs/verzekering controle en er voor de agent geen...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Over de grens. . . met Leuk Leuk.
    Dat kan en mag je doen ja, maar waarom zou je alles nodeloos ingewikkeld willen maken? Vooropgesteld dat je niks te verbergen hebt...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Over de grens. . . met Leuk Leuk.
    Over de grens . . . Gisteren in Duitsland getankt en op de terugweg was bij de grens een politie-controle. Ik werd door een vriendelijk...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Onderhoud bij dealer.
    Ik blijf erin zitten, ook wanneer ie op de hefbrug omhoog gaat. Ik kan zo namen van monteurs, werkzaamheden, de duur daarvan, etc. niet...
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Onderhoud bij dealer.
    Ik breng mijn NX zelf naar Louwman Utrecht. s’morgens brengen en tegen 16.00 uur weer ophalen. Krijg dan ook leenauto ‘s mee. Een ES...
  • Primi
    Primi reageerde op het onderwerp Over de grens. . ..
    Ik herinner me de Oostenrijker die zijn Toyota Prius "classic" (het eerste model), voorzien had van een 2e HV accu uit een sloopauto...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Dan zullen de GX en LX wel snel volgen 😃🎉
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Over de grens. . ..
    Mag aannemen dat een IS ook nog een bagage ‘kelder’ heeft. En ik maak uit je verhaal op dat ze geen blik onder het kelder ‘luik’...
  • Primi
    Primi waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Over de grens. . . met Leuk Leuk.
    Over de grens . . . Gisteren in Duitsland getankt en op de terugweg was bij de grens een politie-controle. Ik werd door een vriendelijk...
  • Sam_IS300h
    Sam_IS300h reageerde op het onderwerp Onderhoud bij dealer.
    In Breda kreeg ik bij iedere beurt een gratis leenauto mee, hoefde niet eens afgetankt/opgeladen te worden. Ook bij een kleine beurt...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp Onderhoud bij dealer.
    Ja, maar da's bij @AvP toch ook? Ik breng m'n karretje 's ochtends en tegen de avond haal ik 'm weer op. Of is de beurt bij een bijna...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Onderhoud bij dealer.
    Dan zijn ze flexibeler in het door de dag inplannen van de klus en beschikbaarheid van monteurs … zonder de druk van “dat er een klant...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Johnny Le's bericht in het onderwerp Over de grens. . . met Leuk Leuk.