Laatste bijdragen

• Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Runflat band lek, wat nu?.
    Met 60 tegen een stoeprand is wel pittig, die stoepranden moeten ook niet zo maar oversteken. De Lexus gaat dan ongetwijfeld gewoon op...
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp RX300 Check engine en VSC.
    Als de deuren lang open staan gaat volgens mij de binnenverlichting ook uit(soort timer denk ik, 10 minuten kwartier of half uur, zeg...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Leuk om collega Lexus rijders te spotten maar ik zou wel een balkje voor het kenteken plaatsen.
  • Johno
    Johno waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp RX300 Check engine en VSC met Leuk Leuk.
    Trek een accupool los en wacht een minuut, daarna weer aansluiten, je auto is nu opnieuw opgestart. Anders uitlezen en foutcodes...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp RX300 Check engine en VSC.
    Trek een accupool los en wacht een minuut, daarna weer aansluiten, je auto is nu opnieuw opgestart. Anders uitlezen en foutcodes...
  • R
    Robin74 reageerde op het onderwerp Poging 2 Mijn mooie Lexus 450h 2024.
    Prijs gewijzigd. Nu 32.000 km op teller. Wel net 15000km beurt gehad.
  • H
    Habe heeft het onderwerp RX300 Check engine en VSC geplaatst in Lexus Algemeen.
    Mijn auto net opgehaald bij poetsbedrijf. Die hebben deuren open laten staan met binnenverlichting aan. Accu dus leeg. Gestart met...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp IS350 importeren uit VS.
    @quattrootje , heb je toch die knal oranje gekocht ? 😁 Want die is weg bij Huro …
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde RobP's bericht in het onderwerp Wat rijden na 8 verschillende SAAB’s met Leuk Leuk.
    Na jaren met heel veel plezier in Saab gereden. Mijn laatste de 95 NG was helemaal geweldig. Nog steeds mooi. Maar het onderhouden wordt...
  • sanookh
    sanookh heeft het onderwerp Runflat band lek, wat nu? geplaatst in NX.
    Heb ik weer, rijd ik met mijn NX tegen een of andere wazige stoeprand aan (ca 60km/u) en bij thuiskomst komt de melding in het scherm...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Carplaybox.
    Ik had met fascinatie gekeken naar een installatie video van een UX op Youtube, die eerder was gepost hier. Het spul past zo mooi šŸ˜„...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Cmaster's bericht in het onderwerp Carplaybox met Leuk Leuk.
    Hallo iedereen, vandaag een carplaybox laten inbouwen bij CarOptions in Heusden-Zolder. RX F sport 2016 met ML. De terugweg van +/- 100...
  • Cmaster
    Cmaster heeft het onderwerp Carplaybox geplaatst in RX Generatie 4.
    Hallo iedereen, vandaag een carplaybox laten inbouwen bij CarOptions in Heusden-Zolder. RX F sport 2016 met ML. De terugweg van +/- 100...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Wat rijden na 8 verschillende SAAB’s.
    Welkom. Dat klinkt erg goed. De NX450h is wel andere koek dan de 300 h. Zeker met alle opties erop. Heb je ook foto's? Saab was ook een...
  • Johno
    Johno waardeerde RobP's bericht in het onderwerp Wat rijden na 8 verschillende SAAB’s met Leuk Leuk.
    Na jaren met heel veel plezier in Saab gereden. Mijn laatste de 95 NG was helemaal geweldig. Nog steeds mooi. Maar het onderhouden wordt...