Laatste bijdragen

• HondaFan
    HondaFan waardeerde Robin74's bericht in het onderwerp Poging 2 Mijn mooie Lexus 450h 2024 met Leuk Leuk.
    Prijs gewijzigd. Nu 32.000 km op teller. Wel net 15000km beurt gehad.
  • Dirk_S
    Final update over de extra startonderbreker. Ik heb besloten om het hierbij te laten en geen extra onderbreker in te laten bouwen. Geen...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde 350c-mo's bericht in het onderwerp Anders dan anders met Leuk Leuk.
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde RobP's bericht in het onderwerp Wat rijden na 8 verschillende SAAB’s met Leuk Leuk.
    Na jaren met heel veel plezier in Saab gereden. Mijn laatste de 95 NG was helemaal geweldig. Nog steeds mooi. Maar het onderhouden wordt...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde Cmaster's bericht in het onderwerp Carplaybox met Leuk Leuk.
    Hallo iedereen, vandaag een carplaybox laten inbouwen bij CarOptions in Heusden-Zolder. RX F sport 2016 met ML. De terugweg van +/- 100...
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Runflat band lek, wat nu?.
    Dat zou mooi zijn maar de band/maat is ook niet echt standaard (Bridgestone Alenza 001 235/50 R20 runflat) dus ik ben bang dat ze die...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Runflat band lek, wat nu?.
    Ik hoop altijd dat dit soort klusje er tussendoor kunnen. Dus als je met een wiel komt dat je dan een uurtje later weer erg kunt met een...
  • 350c-mo
    350c-mo reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Zeker mee eens. Kan voor iemand best narigheid opleveren om vele redenen.
  • 350c-mo
    350c-mo waardeerde Johno's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Leuk om collega Lexus rijders te spotten maar ik zou wel een balkje voor het kenteken plaatsen.
  • sanookh
    sanookh reageerde op het onderwerp Runflat band lek, wat nu?.
    Inderdaad blij dat ik een backup heb. Het was ook geen gewone stoeprand, het waren losse stoepranden die met een ruimte ertussen als...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Runflat band lek, wat nu?.
    Met 60 tegen een stoeprand is wel pittig, die stoepranden moeten ook niet zo maar oversteken. De Lexus gaat dan ongetwijfeld gewoon op...
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp RX300 Check engine en VSC.
    Als de deuren lang open staan gaat volgens mij de binnenverlichting ook uit(soort timer denk ik, 10 minuten kwartier of half uur, zeg...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Leuk om collega Lexus rijders te spotten maar ik zou wel een balkje voor het kenteken plaatsen.
  • Johno
    Johno waardeerde Higgie's bericht in het onderwerp RX300 Check engine en VSC met Leuk Leuk.
    Trek een accupool los en wacht een minuut, daarna weer aansluiten, je auto is nu opnieuw opgestart. Anders uitlezen en foutcodes...
  • Higgie
    Higgie reageerde op het onderwerp RX300 Check engine en VSC.
    Trek een accupool los en wacht een minuut, daarna weer aansluiten, je auto is nu opnieuw opgestart. Anders uitlezen en foutcodes...