Laatste bijdragen

• R
    Romke reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Onder wat minder gunstige omstandigheden (tijdens een zomerse toerwagenrace op Zandvoort) leidde dit tot zijn voortijdige dood (door...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    O man, geen hoofdsteun, geen gordels, geen airbags, geen ABS, geen <alles wat de klap nog enigszins kan verzachten>....... Er is een...
  • Darkmatter
    Via de laadpaal. Het lampje op de laadpaal is groen als hij klaar is met opladen en blauw als er geladen wordt, en als ik 's morgens de...
  • SanookH
    Weet jij of, in het geval de auto aan de (publieke) laadpaal hangt en laden al klaar is, of dan het (voor)verwarmen via de laadpaal gaat...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Beter en best bestaat er natuurlijk altijd sneeuw + porsche + nurburgring gevangen in bewegende beelden...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp collega gespot.
    In Groningen zijn alle doorgaande wegen sneeuwvrij. Wel nat, maar zoals bij regen. Binnendoorwegen vermijden, de Snow-knop aan, rustig...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Johno's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    Oeps.... Ik heb de link toegevoegd.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Johno's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Met de RX op wintersloffen is het nu wel genieten, hij blijft strak rijden. Dat mensen op zomerbanden de winter ingaan kan ik me nog...
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Zolang je de eerste bent die er doorheen rijd is het nog geen probleem, pas als het is "vast"gereden, dan is het een ander verhaal.
  • Lexpeter
    Misschien was ik wat onduidelijk, de dorpels zijn 2 jaar geleden al gemaakt. De roest zit nu in de achterzijde van de wielkast bij de...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Oeps.... Ik heb de link toegevoegd.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Lexus4me's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    Kan ik ergens op klikken? Begin ik oud te worden en snap ik het niet? ;-) Of is er geen link toegevoegd? :-)
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Kan ik ergens op klikken? Begin ik oud te worden en snap ik het niet? ;-) Of is er geen link toegevoegd? :-)
  • Johno
    Johno heeft het onderwerp Sneeuw en ijs geplaatst in The Lounge.
    Ok, het is niet in een Lexus, maar deze content wil ik jullie toch niet onthouden. Een legendarisch filmpje met Rob Slotenmaker op...
  • B
    bni waardeerde Johno's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Met de RX op wintersloffen is het nu wel genieten, hij blijft strak rijden. Dat mensen op zomerbanden de winter ingaan kan ik me nog...