Laatste bijdragen

• Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Fantastische kleur (Matador Red?) en een absoluut mooie auto. Veel en veilige kilometers gewenst.
  • JonaIS250
    JonaIS250 heeft het onderwerp Even voorstellen geplaatst in Even voorstellen.
    Hallo allemaal, Ik ben Jona en heb sinds kort een nieuwe auto... een rode Lexus is250 uit 2008. Hij loopt als een zonnetje en hoop er...
    • 1767611400790.png
  • Lexy
    Lexy reageerde op het onderwerp Verhogen IS300H.
    In de tijd dat ik nog Toyota op LPG reed, met de gastank achterin had ik zgn load adjusters laten monteren tegen het doorzakken. Mss is...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Kort maar krachtig, welkom. 👍
  • Johno
    Johno waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Welkom hier. Wellicht is ietsje meer info wel fijn 😁 Wat reed je hiervoor, waarom heb je gekozen voor een CT, wat vind je er fijn aan...
  • Johno
    Johno waardeerde cmaes's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ik ben Clemens Maes en rij een CT200h.
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde cmaes's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Kende het woord Kanarietactiek nog niet, maar het principe wel. Mooi woord!!
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    In Assen is het ook goed te doen. De 60km en afgelegen wegen zou ik vermijden idd. Het was wel leuk rijden vandaag, je merkt verbazend...
  • er!k
    Via de laadpaal. Het lampje op de laadpaal is groen als hij klaar is met opladen en blauw als er geladen wordt, en als ik 's morgens de...
  • C
    cmaes heeft het onderwerp Even voorstellen geplaatst in Even voorstellen.
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Dat is net als de NX,.alleen als het nodig is. Ook (geldt ook voor de NX) wanneer er sprake is van wielspin bij hogere snelheden.
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Is de RX een permanente AWD of net als de NX tot een bepaalde snelheid en vanaf dan is het een FWD? Zomaar een vraag tussendoor ;)
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Inderdaad zijn er naar weinig overeenkomsten met de auto's van nu. Er is een hoop verbeterd en dat gaat nog wel even door verwacht ik...
  • PH1977
    PH1977 reageerde op het onderwerp Verhogen IS300H.
    Hoi, Mijn 300h ligt achter ook laag en niet mooi in balans. Dealer zegt dat de dempers oké zijn. Ook bij mij zit er een trekhaak onder...