Laatste bijdragen

• Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Rijplezier. Achterwielaandrijving is echt een andere ervaring dan voorwielaandrijving. Dat merk je vooral bij wat vlotter accelereren...
  • Lexus4me
    Lexus4me reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Mee eens!! Kan iemand nog even uitleggen wat de voordelen zijn van achterwielaandrijving? ;-) Met normaal weer voel ik geen verschil...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde wilcom2005's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    ik heb nieuwe zomerbanden onder mijn gs300..na dinsdag met moeite te zijn thuisgekomen staat ie nu stil ..niet mee te rijden ook niet in...
  • Redguy
    Redguy waardeerde JonaIS250's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ja klopt, molenlanden. In Dordrecht ook mijn rijexamen gedaan!
  • John Sin
    John Sin waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Kachel alleen koude lucht met Leuk Leuk.
    Eerder was op dit forum een filmpje langsgekomen over een hybride Lexus met een slechte accu. De accu door het lage voltage startte de...
  • John Sin
    John Sin waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Kachel alleen koude lucht met Leuk Leuk.
    Deze:
  • John Sin
    John Sin reageerde op het onderwerp Kachel alleen koude lucht.
    Thanks voor de film. Die kerel maakt er wel een lang verhaal van 😅
  • John Sin
    John Sin reageerde op het onderwerp Kachel alleen koude lucht.
    De 12v accu heb ik minder dan een jaar geleden nog vervangen, dus zou niet moeten kunnen. Voltage morgen even nameten als ik hem uit de...
  • Richie
    Richie waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    Hier de GS ook nog op zomerbanden. Terwijl de winterbanden in de garage liggen. Ik heb het allemaal weer prima gepland....😂 Moeten nog...
  • Richie
    Richie reageerde op het onderwerp Sneeuw en ijs.
    Thuiswerken kon niet helaas🚂:ROFLMAO: vanmorgen moest ik uitwijken voor een opgefokte tegenligger, rechterachterwiel in de berm. Beetje...
  • Johno
    Johno waardeerde Yoyoman's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    Leuk de slipschool , als 14 jarig jongetje die elke zomer in Zandvoort zat *(1972) daar een beetje leren auto rijden van Jantje Lammer...
  • Johno
    Johno waardeerde Bassj's bericht in het onderwerp Sneeuw en ijs met Leuk Leuk.
    Hier de GS ook nog op zomerbanden. Terwijl de winterbanden in de garage liggen. Ik heb het allemaal weer prima gepland....😂 Moeten nog...
  • Raymond Schrave
    Wat het bandengeluid betreft had ik van Lexus beter verwacht. Met name op ruw wegdek is het vrij goed hoorbaar. Rijd ik bv op de A28...
  • Raymond Schrave
    Ja, ik waarschuw mede passagiers (vrienden) als ze zijn ingestapt om niet met de deuren te slaan. Ze weten het nu inmiddels en zeggen...
  • JonaIS250
    JonaIS250 reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Ja klopt, molenlanden. In Dordrecht ook mijn rijexamen gedaan!