Laatste bijdragen

• MrFire
    MrFire heeft het onderwerp Even voorstellen geplaatst in Even voorstellen.
    Een hele goede morgen, mijn naam is Simon en na jaren van lease besloten om zelf een auto te kopen. Eigenlijk was het idee geboren...
    • interieur.jpeg
    • IMG_0136.jpeg
  • MrFire
    MrFire reageerde op het onderwerp Stuurverwarming.
    Klopt, dat wordt de mijne ;-) dank voor compliment. Heeft een cognacbruin interieur, heel chique Kan deze maandag ophalen.
  • Lexy
    Lexy waardeerde levensnevel's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times without Lexus met Leuk Leuk.
    We hebben eens zitten turven: deze KIA Niro DG2 is gouden koe nummertje 23 in onze rij vierwielers. Met de jarenlang opgedane ervaringen...
  • Dirk_S
    Dirk_S waardeerde levensnevel's bericht in het onderwerp Ikigai - Life & Times without Lexus met Leuk Leuk.
    We hebben eens zitten turven: deze KIA Niro DG2 is gouden koe nummertje 23 in onze rij vierwielers. Met de jarenlang opgedane ervaringen...
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Welkom, dat is een schitterende uitvoering . Veel mooie kilometers gewenst. De Renault VelSatiss overigens ook best bijzonder te...
  • levensnevel
    levensnevel reageerde op het onderwerp Ikigai - Life & Times without Lexus.
    • 260112CCa-1540.JPG
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Jan v S's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ook hier geen duivel, heb ook in zowel NX als RX proefgereden, maar test/beoordeel ook even het ML audio systeem en de vering dan , zou...
  • Boye
    Boye waardeerde robtp09's bericht in het onderwerp Waarom is deze IS300h F-Sport niet gewild? met Leuk Leuk.
    Staar je niet blind op ML. Ik had een IS300h zonder ML maar met Premium systeem en daar kwam behoorlijk knap geluid uit, durf haast te...
  • Boye
    Boye reageerde op het onderwerp 16" onder een IS?.
    De IS300h kan met 16" velgen mits 16 × 7J. Zo staat het ook in de handleiding.
  • Johno
    Johno waardeerde Roland Vbg's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Beste Lexusvrienden, Sinds vorige week ben ik in bezit van een mooie, door Louwman geïmporteerde NX450h+. Het is een ex-Lexus Kőln...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Ik had een RX van dezelfde generatie, de 6 cilinder aandrijflijn is echt heel erg fijn. Die 450h aandrijflijn heeft meer ziel dan de...
  • Jan v S
    Jan v S reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Ook hier geen duivel, heb ook in zowel NX als RX proefgereden, maar test/beoordeel ook even het ML audio systeem en de vering dan , zou...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Even voorstellen.
    Ik had een RX van dezelfde generatie, de 6 cilinder aandrijflijn is echt heel erg fijn. Die 450h aandrijflijn heeft meer ziel dan de...
  • Darkmatter
    Darkmatter reageerde op het onderwerp 16" onder een IS?.
    Nee die site gaat zeker niet (alleen) over een andere bandenmaat. Je kunt er naast de bandenmaat ook een andere velgdiameter...