Laatste bijdragen

• Mark#B
    Mark#B reageerde op het onderwerp Update..
    Ziet er ook nog tip top uit dus dat zal ik ook nog doen. Van het weekend weer laten shinen dus....
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
    Ennuhhh, meer foto’s, ook van het interieur 😃😃😃
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
    Na mezelf vorrig jaar te hebben voorgesteld bij deze een update. Zoals ik eerder aangaf was ik destijds opzoek naar een Lexus voor de...
  • Paniekje
    Paniekje reageerde op het onderwerp Update..
    Ennuhhh, meer foto’s, ook van het interieur 😃😃😃
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Update. met Geweldig Geweldig.
    Na mezelf vorrig jaar te hebben voorgesteld bij deze een update. Zoals ik eerder aangaf was ik destijds opzoek naar een Lexus voor de...
  • NielsWK
    Haha dus toch 😄 Ik denk dat je wat andere video’s hebt gezien, waar bijvoorbeeld een nano coating of glascoating is gebruikt voor de...
  • Mark#B
    Bedankt! Ja dat ga ik zeker doen...
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
    Die ziet er idd erg netjes uit! (y) Leuk dat je 'm verder aan wil pakken om 'm nóg mooier te maken. En schroom vooral niet om af en toe...
  • Raymond Schrave
    Ja er was een lichte waas te zien die ik als een waslaag heb uitgewreven. Dat de onderzijde wellicht niet goed is kan kloppen. Ik...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
  • NielsWK
    Helder filmpje! Ik kan het niet helemaal beoordelen natuurlijk, maar ik zie aan de onderzijde nog wat ‘plakkerig water’. Verder doet die...
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
  • Mark#B
    Haha ze zeggen het ja
  • Mark#B
    Mark#B waardeerde NX F-Sport Driver's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
    Wijsheid komt met de jaren zegt men ;)
  • NX F-Sport Driver
    NX F-Sport Driver reageerde op het onderwerp Update..
    Wijsheid komt met de jaren zegt men ;)