Laatste bijdragen

• Namssam
    Namssam reageerde op het onderwerp Voor het eerst een lexus.
    Chique wagen. Veel plezier ervan!
  • Lexpeter
    Lexpeter reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Mercurius parkeergarage? Die bij de hypotheker erin, de rechtse beneden, heeft ook een aantal veilige plekken, neem die ook als ze vrij...
  • Lexpeter
    Lexpeter waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    In de parkeergarage kreeg mijn RX gezelschap van een collega met een NX. Dat is de NX die vroeger vaak naast mijn zwarte RAV4 werd...
  • robtp09
    De 2017 NX300h, 120000 beurt (dealer) begin januari: APK gratis (begint goed) Beurt 453,72 Hybrid Health Check 74,34 Vervangend vervoer...
  • robtp09
    robtp09 waardeerde Mark#B's bericht in het onderwerp Update. met Leuk Leuk.
    Hier nog wat xtra fotos...
  • PeterA
    PeterA gaf een reactie op JPK's profiel bericht.
    Goedemorgen, sorry voor de late reactie, ik log niet zo vaak in op het forum. Je kunt tegenwoordig de handleidingen downloaden vanaf...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Ik sta wel in het grootste vlak van de garage en de betonnen steunpilaar rechts is net uit beeld. Een aantal plekken zijn mijn favoriet...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Jan v S's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Wat mij in positieve zin opvalt is de breedte van de P-vakken. Hier is alles ingedeeld obv formaatje fiat 500 ofzo. 😎
  • Johno
    Johno reageerde op het onderwerp Voor het eerst een lexus.
    Welkom. Dat ziet er fraai en luxueus uit. Veel mooie kilometers gewenst 👍
  • Johno
    Johno waardeerde PeterCrow's bericht in het onderwerp Voor het eerst een lexus met Leuk Leuk.
    Hoi ik ben Peter, ik woon in Utrecht en ik heb zojuist een LEXUS ES 300H uit 2019 privé gekocht met iets minder dan 118.000 KM. Geen...
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    In de parkeergarage kreeg mijn RX gezelschap van een collega met een NX. Dat is de NX die vroeger vaak naast mijn zwarte RAV4 werd...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde Jan v S's bericht in het onderwerp collega gespot met Leuk Leuk.
    Wat mij in positieve zin opvalt is de breedte van de P-vakken. Hier is alles ingedeeld obv formaatje fiat 500 ofzo. 😎
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde Bobusa's bericht in het onderwerp auto verlagen veren of schroefset ? met Leuk Leuk.
    Welkom op dit leuke Forum! Het verlagen van je Lexus ga je spijt van kijgen (let wel, dit is mijn mening). Het verminderd het comfort...
  • Jan v S
    Jan v S waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp auto verlagen veren of schroefset ? met Leuk Leuk.
    Welkom! En gefeliciteerd met je eerste Lexus 🎉🫶. Uiteraard willen we ook graag fotos 🥰. Ik ga wel zeuren , want ik ben het eens met...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp auto verlagen veren of schroefset ?.
    Welkom! En gefeliciteerd met je eerste Lexus 🎉🫶. Uiteraard willen we ook graag fotos 🥰. Ik ga wel zeuren , want ik ben het eens met...