Laatste bijdragen

• NielsWK
    NielsWK waardeerde Arbitrator's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Leuk Leuk.
    De RC is sowieso geen IS met 2 deuren minder, de RC is deels IS en deels GS en qua segment een (half) stapje hoger dan de IS. Als het je...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Geweldig Geweldig.
    Wie heeft er hier stiekem een RC gekocht ? 😁
  • Richie
    Richie waardeerde Paniekje's bericht in het onderwerp IS300h naar RC300h ? met Geweldig Geweldig.
    Wie heeft er hier stiekem een RC gekocht ? 😁
  • hellraiser
    hellraiser reageerde op het onderwerp IS300h naar RC300h ?.
    wanneer kan ik die mooie rc van je een keer komen bewonderen
  • NielsWK
    NielsWK waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Even voorstellen LS430 met Leuk Leuk.
    Of hij wil gewoon zoveel mogelijk verschillende mooie auto's rijden. Niks mis mee lijkt me.
  • S
    snorlax waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Leuk Leuk.
    Mbt de garantie heb ik bij Toyota en lexus eigenlijk niks gehad na het eerste jaar. Bij mijn Honda CRV ging de airco stuk na een jaar of...
  • Lexus4me
    Lexus4me waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Leuk Leuk.
    Mbt de garantie heb ik bij Toyota en lexus eigenlijk niks gehad na het eerste jaar. Bij mijn Honda CRV ging de airco stuk na een jaar of...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp garantie 10 jaar ?.
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Romke's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Leuk Leuk.
    "Garantie" is iets dat veel verschillende interpretaties kent. Wettelijk omvat het de verplichting om binnen een bepaalde tijdsperiode...
  • Higgie
    Higgie waardeerde Romke's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Leuk Leuk.
    "Garantie" is iets dat veel verschillende interpretaties kent. Wettelijk omvat het de verplichting om binnen een bepaalde tijdsperiode...
  • R
    Romke reageerde op het onderwerp garantie 10 jaar ?.
  • Paniekje
    Paniekje waardeerde quattrootje's bericht in het onderwerp Even voorstellen LS430 met Leuk Leuk.
    Of hij wil gewoon zoveel mogelijk verschillende mooie auto's rijden. Niks mis mee lijkt me.
  • robtp09
    robtp09 reageerde op het onderwerp garantie 10 jaar ?.
    Als die LED-dingen niet zo exorbitant duur zouden zijn was het wat anders, ik zou begrijpen dat ze geen garantie geven op een...
  • S
    snorlax waardeerde HondaFan's bericht in het onderwerp garantie 10 jaar ? met Leuk Leuk.
    We is ook nog de wettelijke garantie,zeker bij LED modules is er een bepaalde verwachting die je mag hebben. Bij een premium merk als...
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp garantie 10 jaar ?.
    We is ook nog de wettelijke garantie,zeker bij LED modules is er een bepaalde verwachting die je mag hebben. Bij een premium merk als...