Laatste bijdragen

• Raymond Schrave
    Raymond Schrave reageerde op het onderwerp Spamhoek!.
    Maar goed de directe reden is de ‘nieuwe’ oorlog in het midden oosten, wat gruwelijk veel humanitair leed veroorzaakt en dan zit ik te...
  • NielsWK
    NielsWK reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Je komt binnen voor informatie over je auto, en voor je het weet verkondig je dat alleen de “Takumi-touch” zaligmakend is
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde NielsWK's bericht in het onderwerp collega gespot met Wow Wow.
    Klopt. Is inderdaad in Dronten
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Dit forum begint zo wel meer op een sekte te lijken 🫣
  • NielsWK
    Klopt. Is inderdaad in Dronten
  • HondaFan
    HondaFan reageerde op het onderwerp Hoi, nieuwe Lexus rijder.
    Welkom! Niet dat ik ongeduldig of drammerig wil zijn, maar waar zijn de fotos? Haha 😉 Ik wens je iig vele mooie en veilige kilometers toe!
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Stan vG's bericht in het onderwerp Hoi, nieuwe Lexus rijder met Leuk Leuk.
    Kwam er net onder vandaan inderdaad. Geconstateerd dat los van nieuwe remschijven/blokken aan de voorkant er verder saai weinig te doen...
  • K
    kotje reageerde op het onderwerp Hoi, nieuwe Lexus rijder.
    Welkom en heel veel succes hier.
  • NielsWK
    Vind ik ook! De auto lijkt gelijk veel frisser
  • Speedy J
    Speedy J reageerde op het onderwerp collega gespot.
    Zo, die velgen staan haar goed zeg (y)
  • NielsWK
    Gisteren op naam gezet zie ik. Iemand van hier een nette IS gekocht?
    • IMG_4735.jpeg
  • Johno
    Johno waardeerde el español's bericht in het onderwerp Even voorstellen met Leuk Leuk.
    Dank je wel voor je bericht beste "Johno" Hahaha, ja een grote auto heeft inderdaad grote bestanden :ROFLMAO:. On a more serious note...
  • Stefan O
    Stefan O waardeerde Stan vG's bericht in het onderwerp Hoi, nieuwe Lexus rijder met Leuk Leuk.
    Beste mensen, Ik ben Stan, nieuw hier op het forum en ook nieuw in de Lexus wereld. Sinds kort (afgelopen zaterdag) trotse 3e eigenaar...
  • Stefan O
    Stefan O reageerde op het onderwerp Prijzen nieuwe Lexus ES bekend.
    Ik moet ook een beetje wennen aan het model van de nieuwe ES. Kan me op dit moment nog niet echt bekoren. Wie weet als ik de ES een paar...
  • HondaFan
    HondaFan waardeerde Stan vG's bericht in het onderwerp Hoi, nieuwe Lexus rijder met Leuk Leuk.
    Beste mensen, Ik ben Stan, nieuw hier op het forum en ook nieuw in de Lexus wereld. Sinds kort (afgelopen zaterdag) trotse 3e eigenaar...